کد خبر: ۲۹۸۱۸۸
تاریخ انتشار: ۲۸ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۸:۳۹ 18 September 2016


معاون سیاسی انتظامی فرمانداری فردیس گفت:بزرگترین افتخار ایران در دوران جنگ هشت ساله حفاظت همه جانبه از خاک این کشور در مقابل دشمن بود، بنابراین باید رشادت ها و از خودگذشتگی های شهداء و رزمندگان اسلام در دوران هشت سال دفاع مقدس برای نسل جوان تبیین شود.

به گزارش ایرنا، محمدرضا فلاح نژاد روز یکشنبه در نشست بزرگداشت هفته دفاع مقدس فردیس در سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان، افزود: تلاش مسئولان باید شناساندن اهداف انقلاب و هشت سال دفاع مقدس به نسل جدید باشد.

وی ادامه داد: نسل جوان ما دوران هشت سال دفاع مقدس را درک نکردند که ما چه دوره ای را سپری کردیم و برای محافظت از بزرگان دینی رنج ها ومرارتها کشیدند تا یک وجب از خاک میهن اسلامی و ارزشها و هویت ما بدست دشمن نیفتد.

وی افزود: اگر چه نزدیک به 28 سال از دفاع مقدس می گذرد ولی جنگ هنوز تمام نشده است چراکه دیروز جنگ پشت خاکریزها در مناطق مرزی بود اما امروز ما در جنگ تمام عیار و بسیار پیچیده فرهنگی با دشمن هستیم.

فلاح نژاد گفت: در دوران دفاع مقدس همه با هم در یک سنگر و برای مبارزه با دشمن واحد همدل و هم صدا بودند هشت سال دوران دفاع مقدس برای حفظ خاک، دین، ناموس و ارزش های انقلابی بود اما متاسفانه امروز در سایه سهل انگاری دشمن از طریق سخت افزاری و نرم افزاری سعی در تخریب ارزش های انقلابی دارد.

وی ادامه داد: یکی از ویژگی های دوران دفاع مقدس وحدت و هم بستگی بین مردم و مسئولان به دور از هر گونه سیاست بود.

فلاح نژاد بر لزوم انتقال دادن و تبیین ارزش های دفاع مقدس به نسل آینده تاکید کرد و گفت: اقتدار و تحقق ایران مقتدر و توانمند در عرصه های مختلف مرهون ایثار و از جان گذشتگی فرزندان ایران اسلامی است.

وی گفت: باید از ارزشهای هشت سال دفاع مقدس حفاظت و صیانت کرد که مهمترین اهداف آن نیز آشنایی بیشتر جوانان با دفاع مقدس و روحیه ولایتمداری و شهدا است.

معاون سیاسی انتظامی فرمانداری فردیس گفت: هفته دفاع مقدس فرصت خوبی است تا از جانبازان و ایثارگران که جان و مال خود را تقدیم کرده اند دلجویی شوند.

فلاح نژاد افزود: باید حواسمان باشد که جانبازان و ایثارگران در پیچ و خم زندگی به فراموشی سپرده نشوند.

وی اظهار کرد: بسیاری از ایثارگران و رزمندگان دوران دفاع مقدس که به شهرستان فردیس مهاجرت کرده اند غریبانه در گوشه ای زندگی می کنند باید مورد توجه و حمایت مسئولان این شهرستان قرار گیرند.

وی اظهار کرد: غبارروبی مزار شهدا، دیدار با خانواده شهداء و جانبازان،نواختن زنگ مقاومت،برگزاری رژه نیروهای مسلح در 31 شهریورماه ،برگزاری یادواره شهداء،برگزاری ایستگاههای صلواتی، برپایی نمایشگاه دفاع مقدس در مدارس و ادارات ،نمایشگاه عکس و پوستر،برگزاری مسابقه کتابخوانی ،برگزاری مسابقه ورزش زورخانه ای ،پخش تصاویر و زندگینامه شهداء،تجلیل از جانبازان ،سخنرانی و خاطره گویی در مدارس از جمله مهمترین برنامه های این هفته خواهد بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار