کد خبر: ۲۹۸۱۹۴
تاریخ انتشار: ۲۸ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۸:۴۱ 18 September 2016


ظهر امروز و با حضور معاون وزیر راه و شهرسازی بهره‌برداری از 4835 واحد مسکن مهر در شهر جدید هشتگرد انجام شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از ساوجبلاغ، محسن نریمان ظهر امروز در مراسم بهره‌برداری از واحدهای مسکن مهر در هشتگرد اظهار داشت: توسعه خدمات‌رسانی به ساکنان مسکن مهر باید به عنوان یکی از مهمترین اولویت‌ها باشد.

وی ادامه داد: براساس تمهیدات اندیشیده شده 4 هزار و 835 واحد مسکن مهر امروز به متقاضیان تحویل داده شد که این تعداد واحد قرار بود در هفته دولت به صاحبانش تحویل داده شود که به دلیل تراکم برنامه‌ها این مهم اتفاق نیفتاد.

معاون وزیر راه و شهرسازی در ادامه سخنان خود توسعه خدمات شهری را در محدوده منازل مسکن مهر از جمله ایجاد پاسگاه، مدرسه، بیمارستان و مراکز درمانی و تفریحی مهم ارزیابی کرد و افزود: مردم و ساکنان این منازل نیز نباید با هیچ کمبودی مواجه شوند.

نریمان در ادامه سخنان خود با اشاره به اینکه یکی از مهمترین نیازهای مردم توسعه فضاهای آموزشی در این مناطق است، بیان داشت: در این راستا باید به گونه‌ای برنامه‌ریزی کنیم که میزان فضاهای آموزشی نسبت به جمعیت این مناطق متناسب بوده و مردم با مشکلی در این زمینه مواجه نشوند.

وی تصریح کرد: در این راستا امروز نیز کلنگ 12 واحد آموزشی در این منطقه به زمین زده شده است که گامی مهم در جهت توسعه سرانه‌های آموزشی محسوب می‌شود.

معاون وزیر راه و شهرسازی در ادامه سخنان خود با بیان اینکه با تمهیدات و برنامه‌ریزی‌های لازم این واحدهای آموزشی سال تحصیلی آینده به بهره‌برداری خواهند رسید، افزود: امیدواریم این مهم در زمان تعیین شده به سرانجام برسد.

نریمان در ادامه سخنان خود به ساخت مسکن مهر اشاره کرد و گفت: متأسفانه عمل نکردن برخی از متقاضیان این واحدها به تعهدات خود سبب کند پیش رفتن مراحل ساخت مسکن مهر شده است.

به گفته وی، با توجه به اینکه ساخت منازل مسکن مهر از منابع دولتی نبوده است، خاطرنشان کرد: البته ارائه تسهیلات از جمله آب برق گاز و ...بر عهده مراکز دولتی است.

معاون وزیر راه و شهرسازی با اشاره به اینکه باید زیرساخت‌های لازم برای ایجاد مسکن مهر انجام شود تا مردم با مشکل مواجه نشوند، افزود: هم‌اکنون 12 هزار واحد آن نیز آماده تحویل است، اما در حال حاضر 10 هزار واحد آن متقاضی ندارد.

*اتصال شهر جدید هشتگرد به مترو در اوایل سال آینده

نریمان در بخشی دیگر از سخنان خود یکی از مهمترین نیازهای این منطقه را توسعه خدمات حمل و نقل دانست و گفت: در این راستا و با تمهیدات اندیشید شده این شهر در آینده‌ای نزدیک به متروی شهر تهران وصل خواهد شد.

نریمان در ادامه سخنان خود از کلنگ‌زنی چند طرح عمرانی در این شهر اشاره کرد و بیان داشت: این فضاها شامل فضاهای ورزشی آموزشی و فرهنگی است که امیدواریم با برنامه‌ریزی‌های انجام شده و تا دهه فجر امسال و سال آتی این طرح‌ها به بهره‌بر‌داری برسد.

براساس این گزارش، امروز همچنین 6 طرح عمرانی در شهر جدید هشتگرد به بهره‌برداری رسید.

این طرح‌ها شامل افتتاح بلوار 81 متری خلیج فارس،‌ کلنگ‌زنی 12 مدرسه 12 کلاسه، کلنگ‌زنی خانه فرهنگ و سالن ورزشی و مجتمع تجاری و کلانتری است.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار