کد خبر: ۲۹۸۲۰۳
تاریخ انتشار: ۲۸ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۸:۴۳ 18 September 2016


استاندار البرز با تأکید بر توسعه فضاهای سبز در استان گفت: با تمهیدات اندیشیده شده ارتفاعات شهرهای البرز فضای سبز می‌شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، سیدحمید طهایی ظهر امروز در حاشیه نشست با رئیس سازمان جنگل‌ها، مراتع و آبخیزداری در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه توسعه فضاهای سبز از نیازهای استان محسوب می‌شود، ‌اظهار کرد: فقر فضاهای سبز در استان باید جبران شود تا مردم بیشتر بتوانند از این‌گونه فضاها بهره ببرند.

وی تأکید کرد: با اهتمام ویژه رئیس سازمان جنگل‌ها ارتفاعات شهرهای استان البرز به فضاهای سبز تبدیل شده است که این امر در توسعه فضاهای سبز و چشم‌نوازی شهر تأثیر دارد.

استاندار البرز از اختصاص زمین برای ایجاد مرکز فرهنگی دفاع مقدس در استان خبر داد و گفت: این زمین نیز با موافقت رئیس سازمان جنگل‌ها اختصاص یافته است.

به گفته طهایی، هفت هکتار زمین در حاشیه پارک جهان‌نما واقع در جنوب شرقی کلانشهر کرج برای ساخت مرکز فرهنگی دفاع مقدس استان البرز اختصاص یافته است.

وی ادامه داد: ترویج و نهادینه کردن فرهنگ دفاع باید بیش از پیش در جامعه و به ویژه نسل امروز نهادینه شود لذا با ایجاد چنین مراکزی گامی مهم در جهت تحقق اهداف مورد نظر برداشته می‌شود.

استاندار البرز همچنین از موافقت رئیس سازمان جنگل‌ها به منظور اختصاص زمین برای احداث مخزن آب آشامیدنی در منطقه فردیس خبر داد و تصریح کرد: برای احداث این مهم نیز پنج هزار مترمربع زمین در پارک جهان نمای کرج اختصاص داده شده است.

طهایی رفع مشکلات استان البرز را در سایه اهتمام ویژه مسؤولان عنوان کرد و گفت: باید تلاش کنیم تا میزان خدمات در استان به استانداردها نزدیک شود تا میزان رضایتمندی مردم نیز بالا برود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار