کد خبر: ۲۹۸۲۰۹
تاریخ انتشار: ۲۸ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۸:۴۷ 18 September 2016


مهاجم اسبق تیم فوتبال پرسپولیس تهران گفت: شاگردان برانکو در شهرآورد مانند همیشه جنگندگی لازم را نداشتند.

بهنام طاهرزاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار کرد: یکی از ویژگی‌های تیم‌ پرسپولیس طی یک‌سال اخیر جنگندگی، دوندگی زیاد و تلاش برای رسیدن به گل است.

وی تصریح کرد: این تیم در 30 بازی اخیر خود تنها یک‌بار شکست خورده است و فصل قبل شاهد بودیم که یکی از بهترین خط حمله‌های لیگ را داشت.

عضو تیم فوتبال ستارگان البرز افزود: با این وجود در دیدار تیم‌های استقلال و پرسپولیس که روز جمعه برگزار شد شاگردان برانکو مانند همیشه جنگندگی و دوندگی لازم را نداشتند و استرس در عملکرد آنها به چشم می‌خورد.

طاهرزاده گفت: در فوتبال امروز تیم‌هایی پیروز میدان می‌شوند که بازیکنان آنها در زمین برای گل‌ زدن برنامه داشته و برای اجرای آن جنگنده باشند و برای تصاحب و مالکیت توپ و به ثمر رسیدن برنامه‌های تاکتیکی تلاش و دوندگی لازم را دارا باشند.

وی ادامه داد: آنچه که از عملکرد پرسپولیس در این دیدار برداشت می‌شود این است که بازیکنان استرس زیادی داشته و نمی‌خواستند در زمین ریسک کنند و به همین دلیل با نفرات کمتری به دروازه استقلال حمله می‌کردند.

مهاجم اسبق تیم فوتبال پرسپولیس تصریح کرد: شاگردان برانکو در شهرآورد هشتاد و دوم از دقیقه یک به سمت دروازه استقلال حمله کرده و هرگز با ترس و استرس بازی نمی‌کردند و در نهایت نیز دیدیم که با چهار گل حریف قدیمی و سنتی خود را شکست دادند.

طاهرزاده ادامه داد: اما در روز جمعه آنها تیم همیشگی نبودند و از سوی دیگر بازیکنان خط حمله پرسپولیس به ویژه مهدی طارمی نیز افت زیادی داشتند.

وی اظهار کرد: تیم علیرضا منصوریان نیز به دلیل شرایط حاکم بر استقلال و عدم پیروزی تا اینجای مسابقات تنها برای تساوی به میدان آمده بود و طبیعی است که در این شرایط آنها به دنبال نباختن تا کسب پیروزی باشند.

این پیشکسوت فوتبال گفت: مجموع این اتفاقات موجب شد که با وجود دیدارهای چند سال اخیر استقلال و پرسپولیس شاهد بازی کم‌تحرکی باشیم و به طور قطع تماشاگران حاضر در ورزشگاه و هواداران این دو تیم از نحوه بازی تیم محبوب خود رضایت ندارند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار