کد خبر: ۲۹۸۲۱۱
تاریخ انتشار: ۲۸ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۸:۴۸ 18 September 2016


معاون برنامه‌ریزی فرماندار ساوجبلاغ گفت: یک‌صد نفر اجرای طرح سرشماری نفوس و مسکن در این شهرستان را بر عهده دارند.

عیسی قبادی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: یکی از نیازهای اصلی مدیران برای برنامه‌ریزی و اجرای طرح‌های عمرانی و کلان دسترسی به اطلاعات و آمار دقیق و به روز است.

وی افزود: به طور قطع بدون اطلاعات دقیق نمی‌توان برای آینده برنامه‌ریزی کرد و بخش مهمی از مشکلات کشور در سال‌های قبل عدم دسترسی به آمار لازم و استفاده مناسب از اطلاعات موجود است.

معاون برنامه‌ریزی فرماندار شهرستان ساوجبلاغ با اشاره به در پیش بودن اجرای طرح سرشماری نفوس و مسکن سال 95 در سراسر کشور تصریح کرد: قانون برای تکمیل اطلاعات مورد نیاز مدیران و دستگاه‌های اجرایی فرایند سرشماری را پیش‌بینی کرده است.

قبادی گفت: به هر میزانی که نتایج و آمارها و اطلاعات ناشی از سرشماری امسال دقیق‌تر باشد، به همان میزان نیز برنامه‌هایی که در سطح کلان و همچنین در سطح استانی برای خدمات‌رسانی به مردم تدوین و تصویب می‌شود، از قابلیت اجرای بیشتری برخوردار خواهد بود.

وی در پاسخ به این پرسش خبرنگار فارس مبنی بر اینکه چه اقداماتی برای اجرای طرح سرشماری در شهرستان ساوجبلاغ صورت گرفته است، بیان داشت: طبق برنامه‌ریزی‌های کلانی که در سطح ملی و استانی انجام شده، دستگاه‌ها و نیروهای مورد نیاز برای اجرای این طرح در ساوجبلاغ به طور کامل فراهم شده است.

معاون برنامه‌ریزی فرماندار شهرستان ساوجبلاغ افزود: تاکنون چندین جلسه تخصیصی و با حضور مدیران و مجریان طرح در این شهرستان برگزار گردیده و از تمام دستگاه‌های اجرایی و نهادهای عمومی خواسته شده است که همکاری لازم را با ستاد سرشماری داشته باشند.

قبادی ادامه داد: برای این منظور سه ستاد مرکزی در شهرستان ساوجبلاغ طراحی و آماده شده است که یک ستاد در مرکز شهرستان و دو ستاد دیگر در توابع فعال هستند.

وی اظهار داشت: همچنین یک‌صد نفر به عنوان مجری و کارشناس در اجرای طرح سرشماری نفوس و مسکن سال 90 حضور مستقیم دارند و تجهیزات مورد نیاز از جمله دستگاه‌های الکترونیکی و همچنین خودروی مورد نیاز با مشارکت دستگاه‌ها و نظارت فرمانداری فراهم شده است.

قبادی در پایان از شهروندان ساوجبلاغی و همچنین رسانه‌ها خواست تا مشارکت لازم را برای اجرای هر چه بهتر این طرح با مسؤولان داشته باشند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار