کد خبر: ۲۹۸۲۱۲
تاریخ انتشار: ۲۸ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۸:۴۸ 18 September 2016


تیم فوتبال اکسین البرز توانست با یک گل حریف خود را با شکست بدرقه کند.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، هفته هفتم رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال عصر امروز در نقاط مختلف کشور برگزار شد.

در حساس‌ترین دیدار این هفته،‌ اکسین البرز که پس از شش مسابقه و با کسب 12 امتیاز در صدر جدول قرار داشت، در خانه و در ورزشگاه انقلاب کرج به مصاف بادران تهران با هدایت اکبر میثاقیان رفت.

در این دیدار فیروز کریمی سرمربی تیم فوتبال اکسین البرز نفرات زیر را به میدان فرستاده بود:

ارشاد یوسفی، میثم آقابابایی، مسیح زاهدی، اصغر نادعلی، بهنام عسگرخانی، محمود شفیعی، شاهین شفیعی، اصغر کریمی، اسماعیل فرهادی، علی امیری و امیر میربزرگی.

اکبر میثاق سرمربی تیم فوتبال بادران نیز از این نفرات برای مصاف با اکسین البرز استفاده کرد:

مجید غلامی، ابراهیم کریمی، وحید عسگری، امین عباسی، احمد مهدی‌زاده، محمود تیغ‌نورد، مسعود ریگی، مهرداد رضایی، قائم اسلامی‌خواه،‌ مجتبی شیری و امین منوچهری.

در پایان مسابقه فوق، اگر چه بادران نفرات با تجربه و خوبی به ویژه در خط حمله از جمله مجتبی شیری و امین منوچهری را در خدمت داشت، با یک گل مغلوب اکسین البرز شد.

تک گل نماینده استان البرز در رقابت‌های لیگ آزادگان را امیر میر‌بزرگی در دقیقه 51 و بر روی اشتباه مهلک و کشنده خط دفاع بادران به ثمر رساند.

نارنجی‌پوشان تهرانی با قبول این شکست از مجموع هفت دیدار و 9 امتیاز در رده دوازدهم قرار گرفتند.

نکته جالب توجه این است که زردپوشان البرزی اگر چه تا پیش از این مسابقه با 12 امتیاز در صدر قرار داشتند، علیرغم پیروزی و کسب 15 امتیاز به دلیل تفاضل گل یک پله سقوط کرده و پس از تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان در مقام دوم قرار گرفتند.

متاسفانه امروز نیز ورزش‌دوستان و علاقه‌مندان به فوتبال در استان البرز استقبال زیادی از مسابقه اکسین البرز نداشته و اکثر سکوهای ورزشگاه خالی بود.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار