فرمانده سپاه استان البرز:
فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) بیان داشت: دشمن خاطرات تلخ خود از شکست در دوران دفاع مقدس را به یاد می‌آورد و از سوی دیگر می‌داند که پس از پایان جنگ تحمیلی، ما توان دفاعی خود را قدرتمندتر از همیشه کرده‌ایم.
کد خبر: ۲۹۸۷۰۷
تاریخ انتشار: ۲۹ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۷ 19 September 2016
سردار علی استادحسینی بعد از ظهر امروز به مناسبت در پیش بودن هفته دفاع مقدس، در جمع خبرنگاران و اصحاب رسانه این استان حضور یافت و برنامه‌‌های سپاه در این هفته را تشریح کرد.
وی در بخشی از سخنان خود اظهار داشت: در طول تاریخ پر فراز و نشیب ایران طی سه قرن اخیر، هر گاه جنگی اتفاق افتاده، بخشی از خاک میهن ما توسط بیگانگان اشغال و از ایران جدا شده است.
این فرمانده ارشد نظامی افزود: دشمنان اسلام و انقلاب به واسطه پیروزی انقلاب اسلامی کینه‌ای عمیق نسبت به مردم داشته و می‌خواستند با یک حمله کل ایران را اشغال کنند.
استادحسینی تصریح کرد: به فضل الهی و با هدایت‌های ولی امر مسلمین و ایستادگی ملت و جوانان ایران اسلامی، دشمن به اهداف شوم خود دست نیافت و حتی نتوانست یک وجب از خاک کشور را از میهن ما جدا کند.
وی گفت: اگر امروز دشمن جرأت حمله و تجاوز به ایران را ندارد، به این دلیل است که توان این کار را نداشته و می‌داند که ما از استعداد نظامی و دفاعی بسیار مستحکمی برخوردار هستیم.
فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) بیان داشت: دشمن خاطرات تلخ خود از شکست در دوران دفاع مقدس را به یاد می‌آورد و از سوی دیگر می‌داند که پس از پایان جنگ تحمیلی، ما توان دفاعی خود را قدرتمندتر از همیشه کرده‌ایم.
استادحسینی افزود: ایران جزو سه کشور برتر در داشتن فناوری پهبادها و جزو چهار کشور برتر در زمینه بهره‌مندی از توان موشکی است.
وی با تاکید بر اینکه موفقیت امروز ثمره دستاوردهای بزرگ دفاع مقدس است، تاکید کرد: باید آرمان‌ها، اصول، اهداف و یاد و خاطره شهدا و امام شهیدان (ره) را به درستی به نسل جوان منتقل کنیم.
فرمانده سپاه استان البرز گفت: در این راستا و با توجه به در پیش بودن هفته دفاع مقدس، نمایشگاه رزمی – دفاعی یاران با هدف زنده‌نگاه داشتن یاد و خاطره مردان آسمانی از سی و یکم شهریور ماه در منطقه حصارک استان البرز برگزار می‌شود.
استادحسینی بیان داشت: یکی از نکات جالب توجه نمایشگاه فوق این است که ویژگی‌های بهشت و جهنم بر اساس آیات کلام‌الله مجید و روایات پیامبر (ص) و ائمه اطهار (ع) به زبانی نوین برای بازدیدکنندگان تشریح می‌شود.
وی برگزاری رژه نیروهای مسلح، خطبه‌خوانی غدیر، غبارروبی مزار مطهر شهدا و دیدار با خانواده‌های معظم شهیدان، جانبازان و آزادگان را از دیگر برنامه‌های این هفته توصیف کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار