رئیس مرکز فوریت‌های پزشکی استان البرز گفت: حادثه واژگونی اتوبوس در لاین جنوبی آزادراه تهران کرج 14 کشته و زخمی برجای گذاشت.
کد خبر: ۲۹۹۰۰۷
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۳ 20 September 2016
مهرداد بابایی اظهار داشت: این حادثه صبح امروز در لاین جنوبی آزادراه تهران کرج رو به روی شهرک خاتم اتفاق افتاد که متأسفانه در این حادثه یک آقای 47 ساله در دم جان خود را از دست داد.
وی ادامه داد: در این حادثه همچنین 13 نفر دیگر به شدت مصدوم شدند.
رئیس مرکز فوریت‌های پزشکی استان البرز خاطرنشان کرد: به محض اطلاع از وقوع این حادثه، اورژانس 5 دستگاه آمبولانس را به محل اعزام کرد و پس از انجام مقدمات اولیه در محل، مصدومان به بیمارستان شهید مدنی کرج انتقال داده شدند.
براساس این گزارش، این حادثه بر اثر برخورد اتوبوس یا مینی بوس و منحرف شدن اتوبوس به سمت راست جاده و برخورد با گاردریل اتفاق افتاده است.
در این ارتباط سرهنگ رضا اکبری رئیس پلیس راه استان البرز نیز گفته است، این حادثه ساعت 6:10 صبح امروز در محدوده شهرک خاتم رخ داد که تعدادی از کارشناسان پلیس راه البرز برای بررسی علت حادثه به محل اعزام شدند.
وی در تشریح حادثه گفت: بی توجهی به جلو ازسوی راننده اتوبوس سبب برخورد با یک دستگاه مینی بوس شد که واژگونی اتوبوس را به دنبال داشت.

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
تابش
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۱۱ - ۱۳۹۵/۰۶/۳۱
بعضي اتوبوس ها علي الخصوص بعد از تاريكي شب بسيار تند و خطرناك رانندگي مي كنند. من مدام در حال رفت و امد با اتوبوسهاي تهران اصفهان هستم .
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار