نماینده ولی فقیه در استان البرز:
امام جمعه شهرستان کرج اظهار داشت: نمی‌شود در سال اقتصاد مقاومتی نمایشگاهی در استان البرز برگزار شود و در این نمایشگاه اجناس و محصولات خارجی به مردم عرضه گردد.
کد خبر: ۳۰۰۹۲۰
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۷ 24 September 2016

نماز سیاسی و عبادی جمعه این شهرستان نیز همچون هفته‌های گذشته با حضور گسترده اقشار مختلف مردمی و مسؤولان شهری برگزار شد.

آیت‌الله سیدمحمدمهمدی حسینی‌همدانی در خطبه‌ دوم نماز ضمن دعوت خود و نمازگزاران به تقوی الهی اظهار داشت:‌ طی هفته گذشته رهبری معظم انقلاب اسلامی دو سخنرانی بسیار مهم داشتند که یکی در جمع فرماندهان سپاه پاسداران و دیگری در روز عید سعید غدیر بود.

وی با تاکید بر اینکه رهنمودهای مقام عظمای ولایت باید الگو و راهنمای مردم و مسؤولان برای رسیدن به سعادت و تعالی و رفع نقاط ضعف و مشکلات باشد، گفت:‌ معظم‌له در یکی از این رهنمودهای ارزشمند تاکید فرمودند که ما باید هر لحظه آماده مقابله با دشمنان و افزایش توان رزمی و دفاعی کشور باشیم.

خطیب جمعه شهرستان کرج افزود: روزی معظم‌له درباره افزایش توان دفاعی کشور هشدار می‌دادند و امروز سخن از افزایش توان تهاجمی است و این امر نشان می‌دهد که ما باید از همه ابزارها برای بازدارندگی در برابر دشمن استفاده کنیم.

حسینی‌همدانی با بیان اینکه علت تاکید مقام معظم رهبری این است که بهره‌مندی از قدرت تدافعی و قدرت تهاجمی به صورت مکمل و همزمان، امنیت ملی ما را بالا می‌برد، افزود: در این شرایط دشمن می‌داند که کوچک‌ترین تجاوزی با بزرگ‌ترین و قاطع‌ترین پاسخ از سوی ایران اسلامی روبه‌رو خواهد شد.

نماینده ولی فقیه در استان البرز در بخش دیگری از سخنان خود به تشریح برخی توطئه‌ها برای تحریف آرمان‌های انقلابی ملت ایران گفت: روحیه انقلابی و آرمان‌گرایی قدرت نرم ملت ایران است و عده‌ای تلاش دارند آرمان‌گرایی انقلابی را مساوی با عقب‌ماندگی توصیف کنند.

حسینی‌همدانی تاکید کرد: آرمان‌گرایی انقلابی ریشه در عقلانیت دارد و ما با این روحیه توانستیم در برابر نظام سلطه مقاومت کرده و به پیروزی برسیم و باید این روحیه را حفظ و تقویت کنیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به نامگذاری سال جاری تحت عنوان سال اقتصاد مقاومتی بار دیگر به این موضوع مهم در خطبه‌های نماز جمعه اشاره کرد و گفت: ما باید در همه برنامه‌ها و تلاش‌ها و کارها و طرح‌هایی که داریم، موضوع اقتصاد مقاومتی را مدنظر قرار دهیم.

امام جمعه شهرستان کرج اظهار داشت: نمی‌شود در سال اقتصاد مقاومتی نمایشگاهی در استان البرز برگزار شود و در این نمایشگاه اجناس و محصولات خارجی به مردم عرضه گردد.

حسینی‌همدانی تصریح کرد: مسؤولان باید به این نکات توجه داشته باشند و بدانند که هر اقدامی از سوی آنها اثراتی در جامعه داشته و باید از نظر شرعی و قانونی اثرات کارهای خود را بر عهده گیرند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار