فرمانده سپاه امام حسن مجتبی(ع):
فرمانده سپاه امام حسن مجتبی(ع) استان البرز گفت: ایستادگی در جنگ تحمیلی از مهمترین دستاوردهای تاریخ انقلاب اسلامی است.
کد خبر: ۳۰۰۹۳۱
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۴ 24 September 2016
سردار علی استادحسینی طی سخنانی در پیش از خطبه‌های نماز جمعه کرج با اشاره به قرار گرفتن در هفته دفاع مقدس اظهار داشت: یکی از مهم‌ترین دستاورهای تاریخ انقلاب اسلامی ایستادگی در جنگ تحمیلی است.
وی افزود: رزمندگان اسلام در دوران هشت سال دفاع مقدس جانانه در برابر دشمن ایستادند و اجازه ندادند که ذره‌ای از خاک کشور به دست بیگانگان بیفتد.
 
فرمانده سپاه امام حسن مجتبی(ع) استان البرز عنوان کرد: امروز باید فرهنگ ایثار و شهادت را بیش از هر زمان دیگری در بین نسل امروز نهادینه کنیم.

سردار استادحسینی خاطرنشان کرد: رزمندگان اسلام در دوران هشت سال دفاع مقدس موفق شدند با اقتدار و از خودگذشتگی دشمن را به زانو دربیاورند و امروز کارنامه درخشانی را از خود به یادگار بگذارند.

وی، عزت، اقتدار، استقلال و پیشرفت امروز کشور را مرهون خون شهدایی دانست که در دوران هشت سال دفاع مقدس بدون هیچ چشم‌داشتی در جبهه‌ها حاضر شدند و تشریح کرد: هرچه داریم به برکت خون شهدا است، بنابراین باید ادامه‌دهنده راه آنان باشیم و اهداف و آرمانهایشان را به نسل‌های بعد انتقال دهیم.

سردار استاد حسینی گفت: دشمن همچنان به دنبال ضربه وارد کردن به این انقلاب و ایجاد فتنه‌انگیزی است، بنابراین ارتقای بصیرت و آگاهی نوجوانان و جوانان از مهم‌ترین امور محسوب می‌شود.

وی با اشاره به اینکه در هشت سال دفاع مقدس دشمن از سوی 36 کشور به صورت مستقیم حمایت می‌شد، ‌افزود: اما ایران اسلامی تنها با تکیه بر داشته‌ها و اعتقاداتش توانست به پیروزی برسد.

فرمانده سپاه امام حسن مجتبی(ع) استان البرز تأکید کرد: ما بعد از انقلاب اسلامی زیر بار شرق و غرب نرفتیم و ایستادگی کردیم و همین اقتدار و ایستادگی ما سبب شد دشمن از همان روزهای اول به زمین خورده و شکست را پذیرا باشد.

وی تصریح کرد: در جنگ تحمیلی بنی صدر از افرادی بود که در زمان تصرف خوزستان دو بار به امام خمینی(ره) نامه نوشت و خواست که این استان را رها کنیم.

استادحسینی توضیح داد: اما ولایتمداری رزمندگان اسلام و اقتدار ملت ایران سبب شد خوزستان نیز از دست دشمن رها شود.

وی با اشاره به اینکه در دوران هشت سال دفاع مقدس حتی یک وجب از خاک کشور به دست دشمن نیفتاد، افزود: این مهم از کارنامه‌های درخشانی است که برای ما بسیار افتخار دارد.

فرمانده سپاه امام حسن مجتبی(ع) استان البرز با اشاره به اینکه دوران دفاع مقدس دستاوردهای بسیاری را برای ما به همراه داشت، بیان داشت: مقاومت در برابر آمریکای جنایتکار از مهم‌ترین دستاورهای دوران هشت سال دفاع مقدس بود.

وی با بیان اینکه امروز برخی در داخل به دنبال این هستند که ما از دشمن تبعیت کنیم، تأکید کرد: کسانی که باب مذاکره با دشمن را باز کرده‌اند و اعلام می‌کنند که بدون مشارکت با جهان نمی‌توان زندگی کرد، اعتقادی به خدا ندارند.

فرمانده سپاه امام حسن مجتبی(ع) استان البرز با بیان اینکه ما همیشه توکل بر خدا داشته‌ایم، گفت: توکل به خدا این نیست که بنشینیم و تنها نگاه کنیم، بلکه نیاز است که با تمام توان به میدان بیاییم و تلاش کنیم.

سردار استاد حسینی با تأکید بر اینکه ما تابع رهبری هستیم و زیر پرچم هیچ حزب و گروهی قرار نمی‌گیریم، تشریح کرد: ما به عنوان مدافعان انقلاب اسلامی به فرمایشات رهبری توجه داریم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار