مریم قهرمانی
مریم قهرمانی عضو شورای اسلامی شهر کرج گفت: رمز پیروزی رزمندگان سپاه اسلام در دوران دفاع مقدس، داشتن روحیه شهادت‌طلبی و ولایت‌مداری بود.
کد خبر: ۳۰۰۹۵۰
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۶ 24 September 2016
مریم قهرمانی اظهار داشت: ارتش متجاوز رژیم بعث عراق، جنگ را در شرایطی به ما تحمیل کرد که ملت ایران به تازگی و پس از پانزده سال مبارزه بی‌وقفه و جهاد در راه خدا، موفق به سرنگونی حکومت دست‌نشانده طاغوت شده بودند.
وی افزود: به طور طبیعی پس از هر انقلاب مردمی، ساختارهای سیاسی، اداری و نظامی کشورها برای مدتی دچار تغییر و تحولات شده و از انسجام لازم برخوردار نیستند.
نماینده مردم کرج در شورای اسلامی شهر تصریح کرد: استکبار جهانی و کشورهای زورگوی غربی که با پیروزی انقلاب اسلامی شکست سنگینی را متحمل شده و یکی از رژیم‌های دست‌نشانده خود در منطقه را از دست داده بودند، از این شرایط به عنوان فرصتی برای انتقام گرفتن از ملت ایران و انقلاب اسلامی یاد کرده و با تجهیز و حمایت از رژیم منفور بعث عراق و ارتش وقت این کشور، جنگی هشت ساله را به ملت ایران و انقلاب اسلامی تحمیل کردند.
قهرمانی گفت: اگر چه متجاوز حکومت وقت عراق به رهبری صدام بود و آنها به ما حمله کرده بودند، اما مدافعان غربی و عربی ما را تحت شدیدترین تحریم‌های اقتصادی قرار داده و در مقابل هر آنچه ارتش جنایتکار صدام می‌خواست را در اختیارش قرار می‌دادند.
وی بیان داشت: آنها خیال می‌کردند که ایران از درون با مشکلات بسیاری روبه‌رو بوده و توان متحد کردن مردم خود را ندارد و به همین دلیل تصور خام فتح سه‌روزه را در سر می‌پروراندند.
عضو شورای اسلامی شهر کرج افزود: در این شرایط بود که به صورت ناگهانی ارتش عراق به ایران حمله کرد و بیش از 40 کشور دنیا به طور مستقیم و با تجهیز ارتش رژیم بعث به انواع سلاح‌ها و پیشرفته‌ترین تجهیزات نظامی و پول‌های کلان از این رژیم حمایت می‌کردند.
قهرمانی با طرح این سؤال که چگونه سربازان سپاه اسلام توانستند با دست‌های خالی در برابر ارتش تا بن دندان مسلح رژیم صدام مقاومت کنند، گفت: این پرسشی است که باید با بازخوانی دوران دفاع مقدس و تحلیل و کار کارشناسی به درستی به آن پرداخته شده و نتیجه به عنوان یکی از دروس آموزشی برای نوجوانان و جوانان ما در نظر گرفته شود.
وی اظهار داشت: دلایل پیروزی سربازان سپاه اسلام در دوران جنگ حق علیه باطل فراوان است، اما مهمترین دلیل را می‌توان در بهره‌مندی ملت ایران از روحیه جهادی، ولایت‌مداری و شهادت‌طلبی دانست.
عضو شورای اسلامی شهر کرج در پایان تصریح کرد: به طور قطع امروز نیز ما باید خود را به همین سلاح مسلح کرده و با حرکت در مسیر ولایت و پیروی از ولی امر مسلمین با مسائل به صورت جهادی برخورد کرده و برای رفع آنها وارد میدان شویم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار