کد خبر: ۳۰۱۰۴۴
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۳ 24 September 2016
یادداشت از حسین امیدیان جانشین قرارگاه خاتم الاوصیا استان البرز
 
واژه شیعه انگلیسی نخستین‌‌بار توسط مقام معظم رهبری در خنثی‌سازی یک جریان ضد اسلام ناب که سال‌ها برای آن در اتاق فکر صهیونیستی آمریکایی و انگلیسی برنامه‌ریزی شده بود به‌کار گرفته شد.
پروژه ای که در صدد راه‌اندازی سلفی‌گری و جریان شبه وهابیت در داخل شیعه بود.
این جریان که ظاهرا توسط روحانی خود مرجع خوانده صادق شیرازی و برادر هتاک او مجتبی شیرازی و خانواده این دو نفر ( مانند یاسر الحبیب ، هدایتی و... در انگلستان و روحانی نمای افغانی بنام الهیاری در آمریکا ) هدایت می‌شود ، سال‌ها تلاش کرد تا با راه اندازی شبکه‌های تلویزیونی متعدد با نام اهل بیت (ع) و صرف هزینه‌ای بسیار ، جمعی از سخنرانان و مداحان اهل بیت(ع) را به خود وصل نماید.
 نقطه ثقل و محور این جریان ایجاد نزاع درون اسلامی با هتاکی و توهین به بزرگان اهل سنت، برخی صحابه و همسران پیامبر (ص) است.
این دقیقا همان محور وهابیت سلفی تکفیری در داخل اهل سنت است که حدود سیصد سال پیش توسط مسترهمفر جاسوس انگلیسی با سرکردگی عبدالوهاب و اندیشه‌های ضد اسلامی ابن تیمیه ( که تقریبا هیچ یک از بزرگان چهار مذهب اهل سنت او را قبول ندارند) طراحی و راه اندازی شده و اکنون محصولاتی مانند داعش ، النصره و ... را ایجاد کرده است.
 پس از برملا شدن نقشه جریان شیعه انگلیسی توسط مقام معظم رهبری و جدا شدن بخش عمده‌ای از  وعاظ، سخنرانان و مداحان به ویژه افراد مشهور از این جریان، ظاهرا تولید سخنران و مداح و استفاده از ظرفیت منحصر به فرد و خاص محرم افتاده‌اند و با نزدیک شدن ایام محرم و صفر این جریان نیروهای آموزش دیده خود را به هیات‌ها گسیل داشته‌اند.
تذکر و هشدار مقام معظم رهبری در دیدار مردمی در روز عید غدیر پس از تبیین جایگاه، عظمت و نقش علی(ع) ، برملا کردن نقشه جدید این جریان است، هر چند این هشدارباش علی القاعده متولیانی در دستگاه‌ها و نهادهای فرهنگی نیز دارد که متاسفانه مانند همیشه از قافله اقدامات مهم عقب مانده‌اند.
لازم است دستگاه‌های ناظر و همچنین مدیران هیات‌ها و موثرین عرصه فرهنگی انقلاب این هشدارباش را جدی گرفته و ضمن رصد دقیق و جدی، با هرگونه رد پای این جریان در محافل مهم واثر گذار برخورد جدی و صریح نمایند .

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار