جانشین قرارگاه خاتم‌الاوصیا:
جانشین قرارگاه خاتم‌الاوصیای استان البرز با انتقاد از نهادهای متولی امور فرهنگی گفت: متأسفانه این نهادها بار دیگر از قافله عقب مانده‌اند و باید پرسید شما برای مقابله با پروژه شوم و توطئه شیعه انگلیسی چه برنامه‌ای دارید و چه کرده‌اید؟
کد خبر: ۳۰۱۶۶۶
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۴ 25 September 2016
حسین امیدیان اظهار داشت: در طول تاریخ دشمنان اسلام و دشمنان قسم‌خورده فرهنگ غنی و رهایی‌بخش تشیع، توطئه‌های بسیاری برای به انحراف کشاندن نسل جوان اجرا کرده و این دسیسه‌ها ادامه دارد.

وی تصریح کرد: سال‌ها قبل رهبری عظیم‌الشأن انقلاب اسلامی با درایت و بصیرتی که خاص معظم‌له است، از تعبیر شیعه انگلیسی برای برخی از تفکرات انحرافی استفاده فرمودند.

این کارشناس فرهنگی افزود: شاید خیلی‌ها در ابتدا به اهمیت و حساسیت موضوع پی نبرده باشند اما امروز که توطئه‌ها و دسیسه‌ها علیه جهان اسلام به ویژه شیعیان را شاهد هستیم، به عمق نگاه، بصیرت و تیزبینی مقام عظمای مقام معظم رهبری پی می‌بریم.

امیدیان گفت: شیعه انگلیسی در حقیقت یک جریان ضد اسلام ناب محمدی است که توسط اتاق‌های فکر صهیونیست‌ها، آمریکایی‌ها و انگلیسی‌ها طراحی و هزینه‌های میلیاردی برای رواج این تفکر انحرافی از سوی آنها صرف شده است.

وی بیان داشت: هدف از طراحی این پروژه شوم رواج و راه‌اندازی جریان‌های شبه وهابیت و به نوعی سلفی‌گری در میان شیعیان است و پشت پرده اصلی این پروژه اتاق‌های فکر صهیونیستی و آمریکایی قرار دارند.

*مرجع خود خوانده را بهتر بشناسیم

امیدیان افزود: پروژه شوم شیعه انگلیسی یک هدایت‌کننده ظاهری دارد که در حقیقت فردی به نام صادق شیرازی است، این فرد که به دروغ و به صورت خودخوانده، خود را در حد مرجعیت شیعه معرفی می‌کند به همراه برادر بسیار هتاکش که فردی به نام مجتبی شیرازی است، از سوی اتاق‌های فکر صهیونیستی، آمریکایی و انگلیسی دستورات را دریافت کرده و اجرا می‌کند.

عضو شورای فرهنگ عمومی استان البرز ادامه داد: دیگر افراد خانواده این دو نفر از جمله یاسر الحبیب و یا فردی به نام هدایتی که در انگلیس ساکن هستند با همراهی روحانی نمایی اهل کشور افغانستان به نام الهیاری که اتفاقاً او نیز در آمریکا سکونت دارد، کار اجرای پروژه را بر عهده دارند.

* بودجه شبکه‌های ماهواره‌ای به ظاهر اسلامی و مذهبی از کجا تأمین می‌شود

جانشین قرارگاه خاتم‌الاوصیای استان البرز اظهار داشت: همان‌طور که پیش‌تر نیز گفته شد، این پروژه به دنبال نفوذ در داخل امت شیعه و به انحراف کشاندن تفکرات اصیل شیعه است و در این مسیر با بودجه‌ها و هزینه‌های چند میلیارد دلاری که از سوی اتاق‌های فکر تأمین شده و می‌شود، اقدام به راه‌اندازی شبکه‌های ماهواره‌ای و متأسفانه به نام اهل بیت (ع) می‌کنند.

امیدیان تصریح کرد: پرسش نخست این است که چگونه بودجه‌های چند میلیارد دلاری این شبکه‌ها تأمین می‌شود و دست چه کسانی پشت پرده قرار داشته و با چه هدفی این میزان هزینه می‌کنند و آیا واقعاً به دنبال رضای خدا و خوشنودی اهل بیت (ع) هستند.

وی گفت: وقتی به رویکرد و کارکرد این شبکه‌ها و به طور کلی پروژه شوم شیعه انگلیسی نگاه می‌کنیم، در می‌یابیم که آنها بیشتر به دنبال ایجاد نزاع، اختلاف و درگیری در میان امت اسلام بوده و با هتاکی به بزرگان دینی اهل سنت به ویژه صحابه رسول‌الله (ص) و نزدیکان رسول‌الله (ص) این هدف شوم را دنبال می‌کنند.

* رهبری معظم انقلاب اسلامی به صراحت توهین به همسران پیامبر گرامی اسلام (ص) را نفی می‌فرمایند

این مسؤول افزود: به عنوان نمونه یکی از شگردهای طراحان شیعه انگلیسی برای اختلاف میان امت اسلام، توهین به زوجات پیامبر گرامی اسلام (ص) است و به نوعی محور حرکت آنها برای ایجاد نزاع و درگیری میان امت اسلام توهین به صحابه رسول‌الله به ویژه زوجات حضرت محمد (ص) است.

امیدیان تصریح کرد: این در حال است که مقام عظمای ولایت به عنوان ولی امر شیعیان جهان نظری صریح درباره توهین به زوجات پیامبر (ص) دارند و به طور صریح می‌فرمایند «تعریض به سایر زوجات مطهرات پیغمبر نبایستی باشد. بالاخره زوجات پیغمبر محترمند؛ هر کسی به اینها اهانت کند، هر کدامشان باشد، به پیغمبر اهانت کرده و این را من قاطعا عرض می‌کنم».

وی ادامه داد: حتی رهبری عظیم‌الشأن انقلاب در این زمینه به سیره امیرالمؤمنین علی (ع) اشاره فرموده و تأکید کردند «امیرالمؤمنین(ع) با جناب عایشه آن رفتار را کرد. با زنی که به جنگ او آمده این جور با احترام رفتار کرد. به خاطر اینکه همسر پیغمبر بود و الا امیرالمؤمنین که از کسی ملاحظه ندارد. بنابراین حتماً تعریض بایستی وجود نداشته باشد».

امیدیان متذکر شد: از همین یک نکته می‌توان به عمق توطئه‌ای که شیعه انگلیسی برای امت اسلام و جهان تشیع در سر می‌پروراند، پی برد. این شیوه به طور قطع همان راهی است که وهابیت تکفیری طی کرد و امروز ثمره اندیشه آنها را در ایجاد داعش و طالبان می‌بینیم.

* وهابیت تفکر منحرفی است که جاسوس انگلیسی ایجاد کرد

وی بیان اینکه باید تاریخ را با دقت مطالعه و برای امروز درست گرفت، گفت: اگر به تاریخ نگاه کنیم در می‌یابیم که وهابیت تفکر منحرفی است که جاسوس انگلیسی ایجاد کرد، این موضوع را خودشان می‌گویند و در کتاب خاطرات مستر همفر به صراحت گفته شده که چگونه با اجیر کردن فردی به نام عبدالوهاب اندیشه‌های غلط به نام دین در جامعه عربستان رواج پیدا کرد.

عضو شورای فرهنگ عمومی استان البرز با اشاره به اینکه امروز نقشه شوم اتاق‌های فکر صهیونیستی، آمریکایی و انگلیسی برای اجرای پروژه شوم شیعه انگلیسی برملا شده و رهبری معظم انقلاب اسلامی آن را برای امت اسلام فاش فرموده‌اند، گفت: خوشبختانه شاهد هستیم که بخشی زیادی از افرادی که توسط پروژه شیعه انگلیسی به ویژه در میان وعاظ و سخنرانان و مداحان اهل بیت (ع) جذب شده بودند، توطئه را درک کرده و از این گروه منحرف جدا شده‌اند.

* دستگاه‌های متولی امور فرهنگی چه می‌کنند؟

امیدیان اظهار داشت: با این وجود نمی‌توان غفلت کرد و به دلیل در پیش بودن مراسم‌ مذهبی شیعه به ویژه ایام محرم و صفر، به طور قطع ستاد اجرایی پروژه شیعه انگلیسی به دنبال نفوذ در میان مراسم‌ مذهبی و عزاداری خواهند بود.

وی با اشاره به رهنمودهای رهبری معظم انقلاب اسلامی در دیدار مردمی عید غدیر تصریح کرد: فرمایشات معظم‌له آخرین اتمام حجت بود و همه موظف هستیم که با بصیرت‌افزایی و افزایش آگاهی به ویژه در میان نسل جوان مقابل این توطئه شوم ایستادگی کنیم.

جانشین قرارگاه خاتم‌الاوصیای استان البرز با انتقاد از نهادهای متولی امور فرهنگی گفت: متأسفانه این نهادها بار دیگر از قافله عقب مانده‌اند و باید پرسید شما برای مقابله با پروژه شوم و توطئه شیعه انگلیسی چه برنامه‌ای دارید و چه کرده‌اید؟

امیدیان در پایان گفت: از سوی دیگر نهادهای نظارتی و اطلاعاتی و امنیتی نیز باید هوشیار بوده و اجازه ندهند که این افراد در میان عزاداران حسینی و در میان هیأت‌های مذهبی ما به ویژه در استان البرز نفوذ کرده و با آنها به طور قاطع و قانونی برخورد کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار