کد خبر: ۳۰۱۷۹۰
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۳۹۵ - ۱۷:۵۷ 25 September 2016


مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز با تجلیل از رشادت های رزمندگان اسلام در هشت سال دفاع مقدس ، گفت: امروز خط و مشی جامعه ورزشی البرز بر ادامه راه شهدا و حماسه آفرینان دفاع مقدس استوار است.

به گزارش ایرنا، امیر غفرانی روز یکشنبه در آیین گرامیداشت هفته دفاع مقدس که در زورخانه شهدای فردیس برگزار شد، افزود: خط مشی و راه شهدا، جانبازان و ایثارگران دفاع مقدس الگوی جامعه ورزشی و جوانان امروز است.

وی بیان داشت: سلامتی، امنیت و هر چه که امروز داریم مرهون فداکاری ها و جانفشانی های نسلی هستیم که همه چیز خود را در راه اسلام، آزادی و عزت این سرزمین در طبق اخلاص گذاشتند و با از خود گذشتگی بزرگترین حماسه ها را برای ایران اسلامی رقم زدند.

وی ادامه داد: ما وارثان آن مردان بزرگیم که می بایست در هر وظیفه و مسئولیتی که برعهده داریم خود را نمایندگان و ادامه دهندگان راه و رسم این عزیزان بدانیم.

غفرانی در بخش دیگری از سخنانش اظهار داشت: تفاوت ورزشی زورخانه ای با سایر رشته های ورزشی این است که هر چقدر سن بالا رود احترام نیز بالا خواهد بود و دراین رشته ورزش بدون احترام و کسوت فایده ای ندارد.

وی تاکید کرد که ورزشکاران در کنار ورزش باید سجایای اخلاقی خود را بالا ببرند تا ورزش تک بعدی نشود.

وی افزود: اگر ورزشکاری در رشته ورزشی مقام آوردد از گردونه خارج نشود و احترام به پیشکسوتان بالاترین مقامی که دارد.

امام جمعه شهرستان فردیس نیز گفت: زورخانه ورزشی آمیخته با ارزش های دینی است و در حقیقت ورزشکاران زورخانه ای مقتدای خود را حضرت علی (ع) می دانند.

حجت الاسلام علی اکبر ایمانی افزود: در فضای زورخانه از بعد قولی و عملی در مسیر ارزش هایی کار می کنند.

وی افزود: حتی در مسابقات جهانی می بینیم که پرچم ارزش ها را بلند می کنند که ریشه اش در ورزش زورخانه ای بوده است و در زورخانه ورزش را علم می کنند تا پیرو حضرت علی (ع) باشند.

در مراسم گرامیداشت هفته دفاع مقدس که خانواده معظم شهداء و جانبازان ،اعضای هیات رئیسه اتاق اصناف ،رییس شورای شهر شهردار مشکین دشت وجمعی از مسئولان شهری و پیشکسوتان ورزش زورخانه ای حضور داشتند ، تعدادی از خانواده های معظم شهدا تجلیل شدند.

در پایان این مراسم منوچهر خسرو زاده به عنوان رئیس هیات پهلوانی و زور خانه ای شهرستان فردیس معرفی شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار