کد خبر: ۳۰۱۷۹۳
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۳۹۵ - ۱۷:۵۸ 25 September 2016


به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس ، محفل شعربا موضوع دفاع مقدس با حضور شاعران فردیس روز یکشنبه در سالن همایش فرهنگسرای ولایت اداره فرهنگ وارشاد اسلامی این شهرستان برگزار شد.

به گزارش ایرنا، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی فردیس به خبرنگار ایرنا گفت: این مراسم با هدف گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس و با همکاری دفتر امور ایثار گران اداره کل فرهنگ وارشاد اسلامی استان و جمعی از شاعران برجسته فردیس شعر دفاع مقدس درفرهنگسرای ولایت برگزار شد.

جان محمد خوب پور افزود: مراسم شعر دفاع مقدس یادآور حماسه آفرینی ها و رشادت رزمندگانی است که برای تامین امنیت و حفظ استقلال و عزت ایران و ایرانی از جان خویش گذشتند تا ذره ای از این خاک به دست دشمن نیفتد.

وی افزود: امروز بیش از پیش لازم است تا یاد و خاطره شهدای انقلاب و هشت سال دفاع مقدس و فرهنگ ایثار و شهادت در میان اقشار مختلف جامعه زنده نگه داشته شود.

خوب پور گفت: انقلاب اسلامی ایران به برکت خون مطهر شهدا حاصل شده است و امروز نظام مقدس اسلامی ، با اتکا به فرهنگ ایثار و شهادت استوار است و بر ما لازم است تا این فرهنگ را از طریق ابزارهای مختلف، به عموم صنوف و اقشار مردمی منتقل نماییم.

در این محفل چند تن از شعرای شهرستان فردیس اشعار خود را با موضوع دفاع مقدس برای حضار قرائت کردند.

به مناسبت بزرگداشت مجاهدت و ایثار رزمندگان اسلام 31 شهریور تا 6 مهر هر سال به عنوان هفته دفاع مقدس نامگذاری شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار