کد خبر: ۳۰۱۸۱۲
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۳۹۵ - ۱۸:۰۳ 25 September 2016


مدیر کل محیط زیست البرز گفت: در سال تحصیلی 96-95 نخستین طرح محیط بان ویژه دانش آموزان در مدارس جاده چالوس و طالقان اجرا می شود.

حسین محمدی روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا، هدف از اجرای این طرح را گسترش فرهنگ زیست محیطی، شناخت بیشتر نسبت به وظایف محیط بانان و مناطق حفاظت شده ، ارتقاء سطح آگاهی دانش آموزان نسبت به حفظ محیط زیست ذکر کرد.

وی اظهار کرد: طرح محیط بان در مدرسه زمینه بیشتر مشارکت آگاهانه دانش آموزان در پایه های مختلف تحصیلی را در چگونگی حفاظت از محیط زیست در مناطقی که دارای شناسه زیست محیطی حفاظت شده هستند به وجود می آورد.

وی با اشاره به نقش مهم محیط بانان در حفاظت از محیط زیست کشور خاطرنشان شد: در این طرح کارشناسان و محیط بانان محیط زیست البرز در مدارس جاده چالوس و طالقان حضور یافته و به دانش آموزان نکات لازم را آموزش می دهند.

مدیر کل محیط زیست البرز ادامه داد: برای آگاه سازی دانش آموزان در حیطه حفاظت از محیط زیست در راستای ترویج فرهنگ زیست محیطی تورهای زیست محیطی نیز برگزار می شود.

محمدی گسترش همکاری در موضوعات زیست محیطی ، افزایش سطح آگاهی و حفظ فرهنگ زیست محیطی در حاشیه مناطق حفاظت شده استان را از دیگر اهداف این طرح برشمرد.

به گفته وی در این طرح 2 هزار دانش آموز در مدارس جاده چالوس و طالقان تحت پوشش قرار می گیرند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار