کد خبر: ۳۰۱۸۱۳
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۳۹۵ - ۱۸:۰۳ 25 September 2016


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار البرز با تأکید بر اینکه مسؤولان همه باید در مسیر خدمات رسانی به مردم گام بردارند، ‌گفت: خدمات بدون شعار و بی‌منت بزرگترین وظیفه مدیران در تمامی دستگاه‌ها است.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، فتح‌الله حقیقی بعد از ظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه فرماندار کرج با بیان اینکه همه ما مسؤولان در سنگر خدمات‌رسانی باید به بهترین وجه ممکن خدمات‌رسانی کنیم،‌ اظهار داشت: همه مسؤولان در دستگاه‌های مختلف باید در مسیر خدمات‌رسانی به مردم گام بردارند و بر هر صندلی تکیه می‌کنند باید اولویت خود را رفع مشکلات مردم و توسعه خدمات‌رسانی بدانند.

وی با اشاره به اینکه مسؤولان باید وعده‌های خود را عملیاتی کنند، تأکید کرد: مدیران باید از هرگونه شعار خودداری کرده و بیشتر وعده‌های خود را عملیاتی کنند.

معاون سیاسی استاندار البرز تأکید کرد: لازم است مدیران وعده‌هایی را به مردم بدهند که بتوانند عملیاتی کنند چرا که در غیر این‌صورت مردم اعتمادشان را از دست می‌دهند.

حقیقی در ادامه سخنان خود به قرار گرفتن در هفته دفاع مقدس اشاره کرد و بیان داشت: اگر امروز کشور به مرحله‌ای از رشد و توسعه رسیده است مرهون خون شهدایی است که با نثار جان خود در مقابل دشمنان ایستادند و اجازه ندادند ذره‌ای از خاک کشور به دست بیگانگان بیفتد.

وی افزود: انتقال آرمان‌های شهدا به نسل امروز یکی از مهمترین وظایف ما است لذا باید فرهنگ ایثار و شهادت بیش از گذشته در بین نسل امروز نهادینه شود.

معاون سیاسی استاندار البرز خاطرنشان کرد: هفته دفاع مقدس فرصت بسیار مناسبی است تا اهداف و آرمان‌های رزمندگان اسلام به نسل امروز انتقال داده شود.

در این مراسم از زحمات محمدتقی ایرانی فرماندار سابق کرج قدردانی و علی قنبرزمانی به عنوان فرماندار کرج معرفی شد.

گفتنی است، زمانی پیش از این فرماندار فردیس بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار