کد خبر: ۳۰۱۸۱۴
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۳۹۵ - ۱۸:۰۴ 25 September 2016


مسؤول سیاسی بسیج دانشجویی استان البرز گفت: بسیج دانشجویی استان آمادگی خود را برای برنامه‌ریزی و حضور دانشجویان در تریبون نماز جمعه‌های استان اعلام کرده است.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج به نقل از روابط عمومی بسیج دانشجویی استان البرز، مصطفی حسنی امروز با بیان اینکه بسیج دانشجویی استان البرز هم در همین راستا 14 فقره نامه تنظیم و به دفاتر ائمه جمعه استان ارسال کرده است، افزود: این اقدامات در اجرای توصیه‌های مقام معظم رهبری به دانشجویان در ماه مبارک رمضان انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه یکی از توصیه‌های مهم مقام معظم رهبری مسأله تبیین بوده و مسأله تبیین را به عنوان نیاز اساسی جمهوری اسلامی یاد کردند، افزود: از کارهای اصلی قشر فرهیخته، مؤمن و انقلابی جامعه امروز این است که مسائل را خوب بفهمد، تحلیل صحیح ارائه داده و آن را به اطلاع جامعه برساند و همین امر مسؤولیت دانشجویان انقلابی را چند برابر می‌کند.

حسنی به دیگر توصیه‌های مقام معظم رهبری اشاره کرد و گفت: یکی دیگر از توصیه‌های مهم معظم‌له حضور فکری، بیانی و فیزیکی دانشجویان در مسائل مهم کشور بود.

وی بیان داشت: رهبر انقلاب فرمودند که هم دوستان انقلاب و هم دشمنان انقلاب، باید مواضع شما را در مسائل مهم کشور بدانند.

مسؤول سیاسی بسیج دانشجویی استان البرز با اشاره به اینکه یکی از توصیه‌های رهبر معظم انقلاب سخنرانی دانشجویان در پیش از خطبه نماز جمعه بود، گفت: معظم‌له فرمودند در سخنرانی‌های قبل از خطبه‌های نماز جمعه برنامه‌ریزی کنند، دانشجوهایی که اهل حرف زدن هستند، از طرف جمع پشتیبانی شوند و متن‌های خوبی تهیه کنند و در نماز جمعه قبل از خطبه‌های نماز جمعه که حالا مسؤولان می‌روند و صحبت می‌کنند یک فصلی هم برای دانشجوها گذاشته شود.

حسنی افزود: در اجرای منویات رهبر معظم انقلاب مبنی بر حضور دانشجویان و تبیین مسائل کشور، شاهد حضور دانشجویان در تریبون نماز جمعه در مناطق مختلف تهران و بعضاً دیگر استان‌ها بودیم که برکات خوبی هم در پی داشته است.

وی با بیان اینکه بسیج دانشجویی استان البرز هم در همین راستا 14 فقره نامه تنظیم و به دفاتر ائمه جمعه استان ارسال کرده است، گفت: بسیج دانشجویی استان البرز آمادگی خود را جهت برنامه‌ریزی و حضور دانشجویان در تریبون نماز جمعه‌های استان را اعلام نموده است.

وی در پایان اظهار امیدواری کرد که با پیگیری‌هایی که در حال انجام است و با کمک و راهنمایی‌های ائمه جمعه، شاهد حضور دانشجویان مؤمن و انقلابی در این سنگر مهم انقلاب خواهیم بود که این حضور به فضل خداوند متعال آثار و برکات ارزشمندی برای نظام و انقلاب خواهد داشت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار