کد خبر: ۳۰۱۸۱۵
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۳۹۵ - ۱۸:۰۴ 25 September 2016


سرمربی تیم فوتبال اکسین البرز با اشاره به پیروزی تیمش برابر پارس جنوبی گفت: در هفته هشتم یکی از حساس‌ترین پیروزی‌های خود را کسب کردیم.

فیروز کریمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: در رقابت‌های دوره‌ای که تیم‌ها برای رسیدن به قهرمانی و یا حضور در رده‌های بالای جدول با هدف صعود مبارزه می‌کنند، هر بازی حکم یک فینال را دارد.

وی تصریح کرد: در اینگونه از رقابت‌ها، تیمی در نهایت موفق خواهد بود که مسابقات رودرو با حریفان اصلی را با پیروزی پشت‌سر گذاشته باشد و امتیاز هر یک از این دیدارها ارزش دو برابری دارد.

سرمربی تیم فوتبال اکسین البرز گفت: علت این است که اگر چهار تیم برای صعود و از جمع 18 تیم یا قهرمانی می‌جنگند و شانس‌های اصلی هستند، مسابقات این چهار تیم با یکدیگر در نهایت ارزش بیشتری دارد، چرا که شما با پیروزی سه امتیاز کسب کرده و از سوی دیگر سه امتیاز از حریف اصلی خود گرفته‌اید.

کریمی بیان داشت: در این دوره از رقابت‌های لیگ آزادگان تیم‌های مطرحی حضور دارند که حتی برخی از آنها از جمله گل‌گهر، ملوان، استقلال اهواز و فجر شهید سپاسی سابقه حضور در لیگ برتر را هم دارند.

وی افزود: یکی از حریفان اصلی ما برای صعود به طور قطع پارس جنوبی است و ما در هفته هشتم باید برابر این تیم صف‌آرایی می‌کردیم و می‌خواستیم جایگاه خود را در میان تیم‌های بالای جدول حفظ کنیم.

سرمربی تیم فوتبال اکسین البرز ادامه داد: به همین دلیل پیروزی برابر پارس جنوبی برای ما اهمیت بسیار زیادی داشت و با برنامه‌ریزی کامل و شناخت از توانمندی و نقاط ضعف حریف و همچنین اطلاع از شیوه تفکر کادر فنی پارس جنوبی به مصاف این تیم رفتیم.

کریمی اظهار داشت: خوشبختانه در این دیدار حساس که در خانه حریف هم برگزار می‌شد، توانستیم با دو گل به پیروزی رسیده و یکی از حساس‌ترین بردهای این فصل را کسب کنیم.

وی تصریح کرد: البته هنوز تا رسیدن به تیم ایده‌آل از نظر هماهنگی میان بازیکنان و اجرای برنامه‌های تاکتیکی فاصل داریم، ضمن اینکه رقبای خیلی خوبی داریم که هنوز با آنها روبه‌رو نشده‌ایم.

فیروز کریمی در پایان گفت: اما با توجه به روحیه و انگیزه بازیکنان اکسین، این تیم به طور قطع امسال حرف‌های زیادی برای گفتن خواهد داشت.

لازم به توضیح است، تیم فوتبال اکسین البرز که در هفته هشتم موفق به کسب پیروزی دو بر صفر برابر پارس جنوبی شد، هم اکنون 18 امتیازی و تنها به دلیل تفاضل گل کمتر در رده دوم جدول قرار دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار