کد خبر: ۳۰۱۸۱۶
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۳۹۵ - ۱۸:۰۴ 25 September 2016


امام جمعه چهارباغ گفت: ما نباید تنها در حرف خود را مدیون شهدا و ایثارگران بدانیم و باید این اعتقاد را در عمل نیز ثابت کنیم.

حجت‌الاسلام‌ والمسلمین قادر محمدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: انقلاب اسلامی زمانی به پیروزی رسید که کشورهای غربی تمام مقدمات لازم برای سلطه کامل و بی‌چون و چرا بر جهان اسلام و خاورمیانه را برای خود فراهم کرده بودند.

وی تصریح کرد: با قیام ملت ایران به رهبری مرجعیت معظم شیعه و سقوط یک حکومت دست‌نشانده در منطقه، تمام نقشه‌های شوم دشمنان برای امت اسلام خنثی شد.

امام جمعه چهارباغ گفت: به همین دلیل کشورهای استکباری و زورگوی غربی تلاش کردند تا ضمن انتقام گرفتن از ملت ایران، بار دیگر بر کشورمان و منطقه و جهان اسلام مسلط شوند.

محمدی بیان داشت: البته آنها در محاسبات خود اشتباه کردند و نمی‌دانستند که جوانان ما با لبیک به فرمان ولایت از جان خود برای دفاع از اسلام و انقلاب هزینه می‌کنند و با رشادت‌ها و ایثار و از خودگذشتگی جوانان ولایی و گوش به فرمان رهبر، حمله ددمنشانه دشمنان نیز خنثی شد.

وی با تأکید بر اینکه ما هرچه داریم به برکت هدایت‌های مدبرانه ولایت و ایثار و از خودگذشتگی و شهادت و غیرت رزمندگان دوران دفاع مقدس، شهدا، جانبازان و ایثارگران و خانواده معظم این بزرگواران است، گفت: اگر این بزرگ‌مردان تاریخ نبودند، امروز اثری از ایران وجود نداشت و نمی‌توانستیم در جهان با عزت و سربلند باشیم.

امام جمعه چهارباغ افزود: امروز بسیاری سعادت، سربلندی، عزت، استقلال و خودکفایی کشور و ملت را مرهون و مدیون خون شهدا و ایثار و از خود گذشتگی جانبازان و آزادگان می‌دانند اما ما باید در عمل این اعتقاد را ثابت کنیم.

محمدی اظهار داشت: تنها راه اثبات پیروی ما از راه شهدا و امام شهیدان (ره) عمل به اصول و آرمان‌های شهدا، عمل به وصایای این بزرگواران و پیروی از راه ولایت است.

وی در پایان تصریح کرد: ما تنها از این طریق می‌توانیم عزت و سربلندی ایران اسلامی و ملت ایران را حفظ کرده و در مقابل انواع توطئه‌ها و دسیسه‌های دشمنان سربلند باشیم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار