کد خبر: ۳۰۱۸۱۹
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۳۹۵ - ۱۸:۰۵ 25 September 2016


استاندار البرز با تأکید بر اینکه دفاع مقدس ملت ایران در برابر دشمن به پایان نرسیده است، گفت: امروز باید در حوزه‌های دیگر به صورت جهادی از کشورمان دفاع کنیم.

سید حمید طهایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: دشمنان قسم‌خورده ایران اسلامی در سال‌های ابتدایی پیروزی انقلاب، برای انتقام گرفتن از ملت ایران جنگی هشت ساله را به ما تحمیل کردند.

وی افزود: در آن دوران، جوانان ایران اسلامی با لبیک به فرمان بنیان‌گذار کبیر انقلاب امام خمینی (ره) با دست‌های خالی راهی جبهه‌های حق علیه باطل شده و توانستند با رشادت و شجاعت بی‌نظیر و داشتن روحیه جهادی و ولایتمداری و شهادت‌طلبی دفاع مقدسی از اسلام، انقلاب و ایران از خود به نمایش بگذارند.

عالی‌ترین نماینده دولت در استان البرز با اشاره به گذشت حدود سه دهه از پایان جنگ تحمیلی گفت: اگرچه جنگ فیزیکی دشمن با ما در سال 68 به پایان رسید اما هرگز توطئه‌ها و دسیسه‌های آنها علیه ما تمامی نداشته و ندارد.

طهایی بیان داشت: بنابراین دفاع از دستاوردهای اسلام و انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی که در بسیاری از حوزه‌ها به ویژه در حوزه‌های علمی، دفاعی و صنعتی بی‌نظیر است، همچنان ادامه دارد و دفاع مقدس ملت ایران از این دستاوردها پایان نیافته است.

وی افزود: امروز ملت ایران و مسؤولان در هر جایگاهی که هستند باید با حفظ روحیه جهادی و ولایتمداری خود و حرکت در مسیر ولایت، در حوزه‌های دیگر از دستاوردهای بزرگ انقلاب اسلامی دفاع کنند.

استاندار البرز ادامه داد: امروزه شاهد هستیم که دشمنان قسم‌خورده خارجی و بدخواهان داخلی از هر فرصتی برای ضربه زدن به ملت ایران استفاده می‌کنند و اگر لحظه‌ای غفلت کنیم، نمی‌توانیم توطئه‌ها و دسیسه‌های آنها را به ویژه در حوزه اقتصادی و فرهنگی خنثی سازیم.

طهایی گفت: بنابراین باید با حفظ همان روحیه‌ و ایمانی که با آن توانستیم دفاع مقدس را با پیروزی و سربلندی و عزت به پایان برسانیم، به جنگ توطئه‌ها و دسیسه‌های دشمنان رفته و این بار در آبادانی و پیشرفت بیشتر کشور به صورت جهادی وارد میدان شویم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار