کد خبر: ۳۰۱۸۲۴
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۳۹۵ - ۱۸:۰۷ 25 September 2016


معاون اداره‌کل صنعت استان البرز با بیان اینکه ۴۱۹ واحد در ۳ سال گذشته راه‌اندازی شده است، گفت: در ۶ ماه نخست سال در بحث بهره‌برداری از پروانه‌ها نسبت به مدت مشابه ۲۲ درصد رشد داشته‌ایم.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرج، رامین ربیعی در نشست اقتصاد مقاومتی که پیش از ظهر امروز در استانداری البرز برگزار شد، با اشاره به اینکه در بخش تجارت دارای 60 درصد ارزش افزوده هستیم، اظهار داشت: در بخش صنعت 49 درصد و در بخش معدن یک درصد ارزش افزوده در البرز بوده است.

معاون مدیرکل صنعت، معدن و تجارت البرز با بیان اینکه در البرز 3500 واحد صنعتی و معدنی وجود دارد، افزود: 60 هزار واحد صنفی پروانه‌دار در البرز وجود دارد.

وی با اشاره به اینکه البرز در زمینه صنعت رتبه 7 الی 8 را دارد، گفت: البرز رتبه 8 کشوری در سرمایه‌گذاری خارجی را دارد.

وی با بیان اینکه 1200 طرح در البرز دارای پیشرفت فیزیکی بوده است، افزود: بیش از 70 درصد سرمایه‌گذاری و اشتغال در زمینه صنایع آشامیدنی، پلاستیک و ماشین‌آلات در البرز بوده است.

ربیعی با اشاره به اینکه البرز با کیفیت‌ترین شن و ماسه را دارد، گفت: البرز باید صادرات محور باشد.

وی با بیان اینکه در دولت فعلی دز زمینه پروانه و توسعه جواز رتبه 5 را داریم، افزود: زمین شهرک‌های صنعتی البرز در حال تکمیل است.

ربیعی با اشاره به اینکه 419 واحد در 3 سال گذشته راه‌اندازی شده است، گفت: در 6 ماه نخست سال در بحث بهره‌برداری از پروانه‌ها نسبت به مدت مشابه 22 درصد رشد داشته‌ایم.

وی با بیان اینکه در 6 ماه سال جاری در مقایسه با مدت مشابه 70 درصد در سرمایه‌گذاری و 40 درصد در اشتغال رشد داشته‌ایم، افزود: در سال جاری 26 واحد صنعتی با سرمایه‌گذاری 1200 میلیارد تومان و اشتغال 2200 نفر افتتاح شده است.

ربیعی با اشاره به رتبه 2 کشوری البرز در زمینه جذب سرمایه خارجی، گفت: البرز دارای رتبه 10 کشوری در تعداد و مبلغ تسهیلات در داخل و رتبه 5 کشور نسبت به تعداد پرداخت به تعداد درخواست است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار