کد خبر: ۳۰۱۸۲۶
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۳۹۵ - ۱۸:۰۷ 25 September 2016


مدیرعامل شرکت خدمات هوایی پیام با بیان اینکه باید از ظرفیت‌های هوایی و ظرفیت‌های منطقه ویژه اقتصادی پیام برای جذب سرمایه‌گذار خارجی بهره‌گیری شود، گفت: تا یک ماه آینده باید برنامه جذب سرمایه‌گذاری خارجی و جذب صنایع مخابراتی در منطقه پیام مهیا شود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرج، سعید زرندی در مراسم تودیع و معارفه رئیس هیئت‌مدیره و مدیرعامل شرکت خدمات هوایی و منطقه ویژه اقتصادی پیام که ظهر امروز در منطقه فرودگاه پیام با حضور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات برگزار شد، اظهار داشت: از ابتدای تاسیس استان طرح تبدیل شدن البرز به قطب صنایع هایتک مطرح شد.

مدیرعامل منطقه پیام با بیان اینکه البرز در حوزه ICT می‌تواند محور شود، افزود: از دیگر پتانسیل‌های البرز دارا‌بودن 2 بخش دارویی است.

وی با اشاره به اینکه یکی از پتانسیل‌های کشور، توان در حوزه صنعت فناوری اطلاعات و به‌کارگیری آن در تولید اشتغال و ارزش افزوده است، گفت: باید با تمرکز پیام را به قطب ICT تبدیل کرد.

زرندی با بیان اینکه در حال حاضر فرودگاه پیام تثبیت و شرایط استان هم مناسب است، افزود: کمبود در بحث صنایع دانش‌بنیان و ارائه خدمات محسوس است.

وی با اشاره به اینکه با حمایت وزیر ارتباطات و استاندار باید گمرک و شهرک فناوری در البرز به‌عنوان محور در کشور مطرح شود، گفت: تا یک ماه آینده باید برنامه جذب سرمایه‌گذاری خارجی و جذب صنایع مخابراتی در منطقه پیام مهیا شود.

زرندی با بیان اینکه باید از ظرفیت‌های هوایی پیام به‌شکل ویژه اقتصادی استفاده کرد، افزود: این امر در توسعه کشور تاثیرگذار است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار