سرپرست مرکز بهداشت شهرستان مرزی میرجاوه گفت: راه اندازی باند فرود بالگرد در محوطه مرکز بهداشت این شهرستان گامی مهم و موثر در انتقال سریع بیماران اورژانسی منطقه به زاهدان مرکز استان سیستان و بلوچستان است.
کد خبر: ۳۰۱۹۳۳
تاریخ انتشار: ۰۵ مهر ۱۳۹۵ - ۰۷:۲۰ 26 September 2016
به گزارش تابناک سیستان‌وبلوچستان به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان حسن شهریاری روز یکشنبه در این باره اظهار داشت: باند فرود بالگرد در مرکز بهداشت میرجاوه با تعامل و مشارکت بین بخشی شهرداری میرجاوه و مرکز بهداشت راه اندازی شده و شهرداری برای این اقدام هیچ گونه هزینه ای از مرکز بهداشت دریافت نکرده است.
وی با تقدیر از همکاری خوب شهردار میرجاوه خاطر نشان کرد: در یک هفته گذشته سه مادر باردار به علت وضعیت اورژانسی بوسیله بالگرد از این شهرستان به بیمارستان علی ابن ابیطالب (ع) زاهدان منتقل شده اند.
سرپرست مرکز بهداشت میرجاوه گفت: اورژانس هوایی در دانشگاه علوم پزشکی زاهدان نقش مهمی در انتقال بیماران اورژانسی به خصوص مادران باردار ازمناطق دوردست به مرکز استان دارد.
استان سیستان و بلوچستان در حوزه بهداشت و درمان به سه بخش تقسیم شده که شهرستانهای شمالی شامل زابل، هیرمند، زهک، هامون و نیمروز زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی زابل و شهرستانهای زاهدان، میرجاوه، خاش، سراوان، سیب و سوران، مهرستان، چابهار و کنارک زیر نظر دانشگاه علوم پزشکی زاهدان و شهرستانهای ایرانشهر، سرباز، نیکشهر، دلگان، فنوج و قصرقند زیر پوشش دانشکده علوم پزشکی ایرانشهر قرار دارد. 
به گزارش ایرنا میرجاوه در 75 کیلومتری شرق زاهدان مرکز استان سیستان و بلوچستان و در همسایگی کشور پاکستان واقع شده است.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار