این پرسشی است که تا به امروز سیدحمید طهایی استاندار البرز حاضر به پاسخگویی در رابطه با آن نشده است. به نظر می‌رسد که طهایی با برخی از مدیران خود تعارف و رودرواسی دارد.
کد خبر: ۳۰۲۲۰۲
تاریخ انتشار: ۰۵ مهر ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۳ 26 September 2016
تابناک البرز در تاریخ چهارم خرداد سال جاری طی گزارشی نوشت: "‌ اکثر مدیران فرمانداری این شهرستان در فردیس ساکن نیستند.
بر اساس تحقیقات خبرنگار ما فرماندار در تهران، معاون سیاسی فرمانداری در کرج، بخشدار مرکزی در شهریار، بخشدار مشکین‌دشت در کرج و معاون جدید برنامه‌ریزی نیز در تهران ساکن هستند.
همچنین اکثریت مطلق مدیران دستگاه‌های اجرایی فردیس نیز در این شهرستان ساکن نبوده و بیشتر آنها در کرج سکونت دارند.
شاید نزدیکی به کرج توجیهی برای این کار باشد، اما با نص صریح قانون مغایرت دارد."
این تخلف در حالی صورت می‌گرفت که قوانین صریحی در رابطه با محل سکونت مدیران وجود دارد که عمل کردن به آنها نیازی به شعار و هیاهو ندارد.
طبق قانون مدیران سیاسی باید در محل ماموریت خود سکونت داشته باشند.
همچنین بر اساس شنیده‌های خبرنگار تابناک پیش از برگزاری انتخابات دهم اسفند سال گذشته شنید که استانداری البرز به تمام فرمانداران، معاونان فرماندار و بخشداران طی صدور بخشنامه‌ای دستور داد که در محل ماموریت خود سکونت داشته باشند.
حتی این موضوع از سوی خبرنگار تابناک در روزهای نخست شهریور و طی آخرین نشست خبری سیدحمید طهایی استاندار البرز مطرح شد.
طهایی در جلسه به این سوال پاسخ نداد، اما در حاشیه جلسه فوق به خبرنگار ما گفت:‌ " براساس قانون مدیران اجرایی و به ویژه فرمانداران باید در محل مسؤولیت خود ساکن باشند و این موضوع از سوی وزارت کشور مورد تأکید قرار دارد.
استاندار البرز متذکر شد: این موضوع به تمام فرمانداران و بخشداران به صورت رسمی ابلاغ شده و هشدار دادیم که یا قانون رعایت کرده و در حوزه مسؤولیت خود ساکن شوند یا با آنها قطع همکاری خواهیم کرد."
در همان روزها خبرهایی شنیده شد مبنی بر اینکه علی‌قنبر زمانی خانه‌ای را در یکی از توابع شهرستان فردیس به صورت استیجاری تهیه کرده، اما هنوز در آن ساکن نشده است.
بسیاری از خبرنگاران و شهروندان البرز منتظر برخورد استاندار البرز با فرمانداران و بخشداران غیر مقیم و غیر ساکن بودند که ناگهان شایعاتی مبنی بر رفتن محمدتقی ایرانی از فرمانداری کرج و انتصاب علی قنبر زمانی فرماندار وقت فردیس به جای وی منتشر شد.
این خبر چند روز بعد رنگ واقعیت به خود گرفت، اما تا به امروز زمانی در کرج ساکن نشده است.
حال این پرسش مطرح می‌شود که از میان شش فرماندار دولت تدبیر و امید در استان البرز و مستقر در شهرستان‌های کرج، ساوجبلاغ، نظرآباد، طالقان، فردیس و اشتهارد چند نفر از آنها در محل ماموریت خودشان ساکن هستند و این استقرار تا چه اندازه صوری و تا چه اندازه واقعی است؟
این پرسشی است که تا به امروز سیدحمید طهایی استاندار البرز حاضر به پاسخگویی در رابطه با آن نشده است. به نظر می‌رسد که طهایی با برخی از مدیران خود تعارف و رودرواسی دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار