نوبخت:
رئیس سازمان برنامه و بودجه خاطرنشان کرد: امسال 370 هزار میلیارد ریال برای تکمیل طرح‌های دارای پیشرفت فیزیکی بالا در نظر گرفته شده است.
کد خبر: ۳۰۲۲۲۵
تاریخ انتشار: ۰۵ مهر ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۰ 26 September 2016
محمدباقر نوبخت ظهر امروز و در ادامه سفر خود به استان البرز از پروژه بزرگ ورزشی مجموعه انقلاب کرج بازدید کرد.
وی در حاشیه این بازدید در جمع خبرنگاران حاضر شد و طی سخنانی اظهار داشت: دولت توجه و اهتمام ویژه‌ای را برای اتمام و تکمیل طرح‌های نیمه تمام در کشور دارد ، بنابراین با تخصیص اعتبارات در نظر دارد تا این طرح‌ها را هرچه سریع‌تر به پایان رسانده و به بهره‌برداری برساند.
معاون رئیس جمهور بیان داشت: دولت یازدهم هنگامی که فعالیت خود را آغاز کرد از دولت پیشین 2 هزار طرح نیمه‌تمام باقی‌ مانده بود که با تلاش مسؤولان دولت تاکنون 260 طرح بزرگ نیمه تمام در کشور تکمیل شده است.
به گفته نوبخت در سال جاری نیز با تخصیص اعتبارات پیش‌بینی می‌شود، 150 طرح بزرگ دیگر در کشور به بهره‌برداری برسد.
وی توسعه خدمات‌رسانی به مردم را مهم‌ترین وظیفه مسؤولان دانست و افزود: در این راستا و با اهتمام ویژه طرح‌هایی بالای 80 درصد پیشرفت فیزیکی را در مرحله نخست در دست اقدام قرار داده‌ایم.
رئیس سازمان برنامه و بودجه خاطرنشان کرد: امسال 370 هزار میلیارد ریال برای تکمیل طرح‌های دارای پیشرفت فیزیکی بالا در نظر گرفته شده است.
نوبخت افزود: برای تخصیص این اعتبارات توازن منطقه، استان و شهر نیز در نظر گرفته شده است.
وی در ادامه سخنان خود یکی از مهم‌ترین اهداف و اولویت‌های دولت را رسیدن به رشد اقتصادی عنوان کرد و بیان داشت: باید با تمهیدات و برنامه‌ریزی‌های اساسی اقتصاد کشور نیز به سمت رشد و توسعه برسد.
وی یکی از مهم‌ترین راهکارهای ویژه برای تحقق این مهم را حمایت از واحدهای تولیدی و رساندن آنها به تولیدات بیشترعنوان کرد.
معاون رئیس جمهور خاطرنشان کرد: باید به گونه‌ای برنامه‌ریزی کنیم که واحدهای تولیدی و صنعتی به سمت تولیدات بیشتر البته باکیفیت پیش بروند تا بتوانیم به رشد اقتصادی بیشتری دست پیدا کنیم.
نوبخت با اشاره به اینکه در این راستا دولت علاوه بر توجه به اجرای طرح‌های عمرانی در کشور اهتمام ویژه‌ای را به طرح‌های اقتصادی نیز دارد، گفت: حمایت از واحدهای تولیدی و فعال کردن واحدهای تولیدی نیمه‌فعال و غیرفعال از مهم‌ترین اولویت‌ها در راستای تحقق توسعه اقتصاد محسوب می‌شود.
وی تأکید کرد: در این راستا دولت برای کمک به رشد اقتصادی کشور 7 هزار و 500 واحد تولیدی غیرفعال و نیمه‌فعال را با اعتبار 160 هزار میلیارد ریال به چرخه تولید باز خواهد گرداند تا بتواند به رشد اقتصادی 5 درصدی برسد.



اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار