کد خبر: ۳۰۲۲۸۱
تاریخ انتشار: ۰۵ مهر ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۳ 26 September 2016


سخنگوی دولت از تخصیص اعتبار ۱۰ میلیاردتومانی برای تکمیل ورزشگاه ۶ هزار نفری انقلاب کرج خبر داد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرج، محمدباقر نوبخت در ادامه سفر یک‌روزه خود دقایقی پیش ار ورزشگاه سرپوشیده 6 هزار نفری کرج بازدید کرد.

وی در حاشیه این دیدار اظهار داشت: 10 میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل ورزشگاه سرپوشیده 6 هزار نفری انقلاب تخصیص می‌یابد.

سخنگوی دولت بیان کرد: این بودجه تا پایان سال به این مجموعه پرداخت می‌شود.

نوبخت با اشاره به فعالیت دولت برای اتمام پروژه‌ها در سال پایانی خدمت و مسئولیت دولت در قبال 2 هزار پروژه ناتمام در این دولت، اظهار داشت: برای تکمیل طرح‌ها، طرح‌های با پیشرفت بالاتر در اولویت قرار داشتند و در سال اول تمرکز برای تکمیل پروژه‌هایی بود که پیشرفت 80 درصدی در کار داشتند.

وی افزود: حدود 260 طرح بزرگ توسط دولت به اتمام رسیده و در سال جاری هم اعتباری به میزان 37 هزار میلیارد تومان برای تکمیل طرح‌هایی که بتواند با چند ویژگی در این لیست قرار گیرد

سخنگوی دولت با بیان اینکه یکی از این موارد دارابودن پیشرفت فیزیکی مناسب برای تکمیل پروژه‌هاست، گفت: تکمیل طرح‌های نیمه‌تمام براساس سنجش و ایجاد توازن منطقه‌ای نیز از دیگر مواردی بوده که تکمیل طرح را در اولویت قرار می‌دهد.

وی با بیان اینکه مناطقی که نیازمند امکانات و راه‌اندازی پروژه‌ها براساس نیاز هستند نیز در اولویت قرار دارند، تصریح کرد: پروژه‌هایی از بین این تعداد پروژه در اولویت قرار می‌گیرند که بتوانند دو پروژه موجود را به اتمام برسانند و در جهت تکمیل پروژه‌های دیگر باشد که تکمیل ادامه بزرگراه همت از این دسته پروژه‌ها است.

نوبخت با اشاره به مشارکت شهرداری کرج در تکمیل باند شمالی و ادامه بزرگراه شهید همت در محدوده البرز، اظهار داشت: باند شمالی کرج با مشارکت و کمک شهرداری کرج تکمیل می‌شود تا با این مشارکت هوشمندانه بتوانیم سبب تردد روان تر خودروهای میهمان از این مسیر و زحمت کمتر برای مسافران باشیم.

معاون رئیس‌جمهور با اینکه پیش بینی ما این است که تا پایان سال 150 طرح بزرگ در کشور به اتمام برسد، بیان کرد: غیر از طرح‌های عمرانی برای رشد اقتصادی به سمت واگذاری واحدهای تولیدی نیمه‌تمام و تمام‌شده غیرفعال و کم فعال هم متمرکز شدیم و 7500 واحد تولیدی نیمه فعال را با اعتباری بالغ بر 16 هزار میلیارد تومان را مورد حمایت قرار می‌دهیم.

وی گفت: برای رشد اقتصادی و فعال‌شدن بیش از پیش واحدهای صنعتی تسهیلاتی درنظر گرفته شده و بخش دیگری هم مربوط به طرح‌های عمرانی است که این طرح‌ها با اعتبارات مستقیم دولت تکمیل می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار