کد خبر: ۳۰۲۳۰۲
تاریخ انتشار: ۰۵ مهر ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۳ 26 September 2016


رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان البرز گفت: سیزدهم مهرماه سال جاری همایش طلایه داران فرهنگ ترافیک در کرج برگزار می شود.

سرهنگ همایون شریفی در گفتگو با خبرنگار مهر، با اعلام برنامه های هفته نیروی انتظامی در استان البرز، اظهار کرد: نهم مهر سال جاری همزمان با هفته نیروی انتظامی شهرک ترافیکی در محوطه ورزشگاهی واقع در محدوده شهرداری منطقه یک کرج افتتاح می شود.

وی با بیان اینکه روز ۱۳ مهر همایش طلایه داران فرهنگ ترافیک در استان البرز برگزار می شود که به طور شک نقش بی بدیلی در ترویج این فرهنگ در جامعه خواهد داشت، افزود: محل برگزاری این مراسم در دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج در نظر گرفته شده است.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی البرز خاطرنشان کرد: روز ۱۶ مهر مانور موتورسیکلت سواران قانون مند اجرایی می شود، در این مانور موتورسواران کلیه ضوابط را مد نظر قرار خواهند داد.

شریفی با اعلام اینکه مسابقه دوچرخه سواران قانون مند روز ۱۴ مهرماه برگزار خواهد شد، تصریح کرد: روز بدون حادثه در هفته نیروی انتظامی در نظر گرفته شده است.

وی در خاتمه با بیان اینکه برای این ایام برنامه های متنوع و خوبی پیش بینی شده است، گفت: درصدد توسعه و ترویج فرهنگ ترافیکی در جامعه هستیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار