کد خبر: ۳۰۲۳۰۴
تاریخ انتشار: ۰۵ مهر ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۴ 26 September 2016


بازیکن تیم فوتبال اکسین البرز گفت: اگر بازیکنان ما مغرور شوند به طور قطع نمی‌توانیم به اهداف پیش‌بینی‌شده دست‌ یابیم و غرور مهمترین مانع در راه پیشرفت اکسین است.

میثم آقابابایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: اکسین امسال برای نخستین بار به لیگ آزادگان صعود کرد و ما نسبت به تمام تیم‌های این دوره از تجربه کمتری برخوردار هستیم.

وی افزود: به دلیل اینکه کادر فنی توانمندی داریم و از بازیکنان جوان و با انگیزه و همچنین بازیکنان با تجربه خوبی سود می‌بریم، توانستیم نتایج خوبی در هشت هفته ابتدایی لیگ آزادگان کسب کنیم.

این بازیکن فوتبال تصریح کرد: در حال حاضر از هشت مسابقه ابتدایی ما موفق به شکست 6 حریف شدیم و دیدار با ملوان نیز بر اثر بدشناسی و یک لحظه غفلت در دقیقه 89 گل خورده و تساوی را با شکست عوض کردیم.

آقابابایی گفت: این عملکرد بسیار خوب موجب شده که همه اکسین را به عنوان یکی از بخت‌های اصلی صعود به لیگ برتر بدانند اما باید بدانیم که ما تاکنون کار مهمی انجام نداده و تنها هشت هفته از مسابقات گذشته است.

وی بیان داشت: به طور قطع اکسین توانمندی صعود به لیگ برتر را دارد و از نظر پتانسیل و استعدادهای خوبی که داریم، می‌توانیم به این مهم نائل شویم.

بازیکن تیم فوتبال اکسین البرز افزود: با این وجود غرور بازیکنان می‌تواند مانع بسیار سختی در برابر رسیدن به هدف ما باشد، چراکه اگر لحظه‌ای مغرور شده و در برابر حریفان با غرور بازی کرده و تصور کنیم از پیش برنده هستیم، شکست خواهیم خورد.

آقابابایی ادامه داد: به همین دلیل کادر فنی و مربیان ما به طور مداوم با بازیکنان در تماس و دیالوگ هستند و تأکید دارند که تا رسیدن به موفقیت راهی طولانی در پیش بوده و باید بهتر از امروز شویم.

وی در ادامه به دیدار این هفته تیمش برابر فولاد یزد اشاره کرد و گفت: ما هرگز به جدول نگاه نمی‌کنیم و نمی‌گویم اکسین در رده دوم بوده و فولاد در رتبه چهاردهم قرار دارد.

این بازیکن فوتبال افزود: فولاد تیم بسیار خوبی است و هفته گذشته نیز موفق شده در خانه آلومینیوم در اراک به پیروزی برسد و این پیروزی نشان می‌دهد که فولاد مشکلات ابتدایی فصل را پشت سر گذاشته و برای پیروزی به کرج می‌آید.

آقابابایی در پایان اظهار داشت: ما نیز تشنه پیروزی هستیم و به طور قطع نمی‌خواهیم در خانه سه امتیاز با ارزش را از دست بدهیم و به همین دلیل برای رسیدن به پیروزی و کسب هفتمین پیروزی تلاش خواهیم کرد..

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار