کد خبر: ۳۰۲۳۰۷
تاریخ انتشار: ۰۵ مهر ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۴ 26 September 2016


رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان البرز با اشاره به استمرار طرح‌های ترافیکی در این استان گفت: 58 تیم پلیس روان‌سازی ترافیک در اطراف مدارس البرز را بر عهده دارند.

همایون شریفی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: توسعه خدمات به مردم به ویژه در ابتدای مهر ماه با توجه به افزایش حجم ترددها در سطح شهر یکی از مهم‌ترین اقداماتی است که در دستور ویژه پلیس راهنمایی و رانندگی قرار دارد.

وی ادامه داد: در این راستا با اجرای طرح‌های ترافیکی و استفاده از توان و ظرفیت‌های موجود تلاش می‌شود که کنترل و نظارت دقیقی بر رفع مشکلات ترافیکی در این استان به ویژه در اطراف مدارس انجام شود.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان البرز خاطرنشان کرد: بر اساس تمهیدات اندیشیده شده هم‌اکنون حدود 500 نیروی پلیس روا‌ن‌سازی ترافیک در اطراف مدارس استان البرز بر عهده دارند.

شریفی تأکید کرد: نظم‌بخشی و رفع مشکلات ترافیکی از مهم‌ترین وظایف آنهاست و این مهم در زمان باز شدن مدارس و تعطیلی مدارس به صورت ویژه اجرایی می‌شود.

وی با اشاره به اینکه مأموران راهنمایی و رانندگی استان البرز در قالب 58 تیم پلیسی، 22 تیم موتورسوار، پاس پیاده و 2 واحد کنترل نامحسوس فعال هستند خاطرنشان کرد: در این راستا یک هزار و 700 دانش‌آموز همیار پلیس نیز در طرح‌های نظم‌بخشی ترافیکی حضوری فعال دارند.

شریفی در ادامه سخنان خود به ساماندهی سرویس مدارس اشاره کرد و بیان داشت: با تمهیدات اندیشیده‌شده قبل از بازگشایی مدارس اقدامات لازم به منظور تأیید صلاحیت رانندگان سرویس‌های مدارس انجام شده است، بنابراین والدین می‌توانند به راحتی فرزندان خود را برای استفاده از سرویس مدارس ثبت نام کنند.

رئیس راهنمایی و رانندگی استان البرز در ادامه سخنان خود از کاهش هشت درصدی رانندگی منجر به فوت در البرز خبر داد و بیان داشت: در 6 ماه نخست سال جاری 46 فقره تصادف منجر به فوت در این استان رخ داده است.

به گفته شریفی از ابتدای سال جاری تاکنون 21 هزار و 998 وسیله نقلیه متخلف در معابر شهری این استان توقیف شده است.

وی ادامه داد: از مجموع این آمار 12 هزار و 223 فقره آن مربوط به موتورسیکلت و بقیه مربوط به خودرو بوده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار