کد خبر: ۳۰۲۳۱۲
تاریخ انتشار: ۰۵ مهر ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۵ 26 September 2016


استاندار البرز با تأکید بر تکمیل پروژه‌های ملی در این استان گفت: با تمهیدات اندیشیده‌شده اسفند ماه سال‌ جاری بخشی دیگر از پروژه‌ ملی بزرگراه همت به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، سید حمید طهایی صبح امروز در مراسم بازدید از پروژه همت که با حضور محمدباقر نوبخت معاون رئیس جمهور انجام شد، اظهار داشت: توسعه خدمات‌رسانی به مردم و افزایش سرانه‌های خدمات در بخش‌های مختلف از مهم‌ترین اولویت‌ها است.

وی ادامه داد: یکی از مهم‌ترین مشکلاتی که استان البرز با آن دست به گریبان است، معضلات ترافیکی است که لازم است تدابیر و برنامه‌ریزی‌های لازم برای رفع این معضل صورت گیرد.

استاندار البرز با بیان اینکه حجم ترددها در استان البرز به دلیل داشتن محورهای مواصلاتی مهم بسیار بالاست، افزود: باید به گونه‌ای برنامه‌ریزی کنیم که بتوانیم در حوزه توسعه راه‌ها و کاهش ترافیک اقدامات مؤثری را انجام دهیم.

وی ادامه داد: یکی از مهم‌ترین اقداماتی که باید در استان البرز انجام دهیم، رفع مشکلات ترافیکی و داشتن نگاه ویژه به این مقوله است، چراکه هم‌اکنون معضل ترافیک به عنوان دغدغه‌ای بسیار مهم برای مردم و مسؤولان این استان محسوب شده است.

استاندار البرز با اشاره به پروژه ملی بزرگراه همت به کرج خاطرنشان کرد: نباید در انجام و به بهره‌برداری رساندن این مهم تعلل کرد و باید با برنامه‌ریزی‌های دقیق این پروژه هرچه سریع‌تر افتتاح شود.

طهایی با اشاره به اینکه تخصیص به موقع اعتبارات می‌تواند گامی مهم در جهت پیشرفت این پروژه باشد، افزود: از مسؤولان انتظار داریم تا به این پروژه نگاه ویژه داشته باشند تا شاهد بهره‌برداری هرچه سریع‌تر آن باشیم.

وی با اشاره به اینکه البته بخشی از ادامه بزرگراه همت اسفند ماه به بهره‌برداری می‌رسد، تأکید کرد: این مهم قرار بود تا پایان سال 94 به بهره‌برداری برسد که متأسفانه محقق نشد و امیدواریم این بخش از بزرگراه 15 اسفندماه سال جاری افتتاح شود.

استاندار البرز در بخشی دیگر از سخنان خود با بیان اینکه در برخی از ایام سال از جمله نوروز و سفرهای تابستانی حجم تردد خودروها در محور کرج بسیار بالاست، افزود: پروژه بزرگراه همت می‌تواند بخش قابل توجهی از مشکلات ترافیکی را مرتفع کند.

به گفته طهایی این پروژه دارای برخی از تملکات است که رفع آنها خارج از محدوده اختیارات و توان استان است، بنابراین لازم است تا با نگاه ملی به این پروژه، در آینده نزدیک شاهد افتتاح کامل آن باشیم.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار