کد خبر: ۳۰۲۳۱۳
تاریخ انتشار: ۰۵ مهر ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۵ 26 September 2016


مدیرفنی تیم فوتبال اکسین البرز گفت: البرز دارای استعدادها و پتانسیل‌های خوبی در این رشته ورزشی است و وقت آن رسیده که نماینده‌ای بومی در لیگ برتر فوتبال داشته باشد.

علی لطیفی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: چند سال قبل و به دنبال برخی تصمیم‌های مدیریتی در فوتبال، تصمیم بر این گرفته شد که تیم‌های باشگاهی تهران به شهرستان‌ها و استان‌های مختلف منتقل شوند.

وی افزود: فارغ از اینکه این تصمیم کارشناسی شده بود و یا خیر، باید گفت، هدف مسؤولان وقت این بود که تیم‌های لیگ برتری تنها در چند استان از جمله تهران متمرکز نباشند و دیگر استان‌ها نیز تیمی در حد لیگ برتری و یا لیگ آزادگان داشته باشند.

این پیشکسوت فوتبال تصریح کرد: در این دوران تیم‌های با سابقه‌ای چون پاس از تهران به همدان منتقل شد و امروز شاهد هستیم که دیگر اثری از آن باشگاه پرقدرت در فوتبال ایران نیست.

لطیفی گفت: بر اساس همین تصمیم‌گیری سایپا از تهران به کرج منتقل شد، اما هیچ زمانی مردم استان البرز و شهرستان کرج، سایپا را به عنوان یک باشگاه البرزی و کرجی نشناختند.

وی بیان داشت: به همین دلیل بعد از چند سال سایپا از کرج به تهران بازگشت و مردم استان البرز نیز هیچ سودی از حضور این باشگاه نداشتند.

مدیرفنی تیم فوتبال اکسین البرز افزود: اما شرایط اکسین البرز با سایپا تفاوت دارد، چراکه این باشگاه یک مجموعه ورزشی بومی استان است و جوانان بسیاری به اکسین علاقه دارند.

لطیفی با اشاره به عملکرد اکسین در رقابت‌های این فصل لیگ آزادگان گفت: ما تلاش بسیار زیادی را در دستور کار قرار داده‌ایم و هم اکنون با کسب شش پیروزی از هشت مسابقه و تنها به دلیل تفاضل گل کمتر در رده دوم هستیم.

وی اظهار داشت: باید بتوانیم همین روند را تا پایان فصل حفظ کنیم، چراکه وقت آن رسیده استان البرز یک تیم بومی در لیگ برتر داشته باشد و این استان ظرفیت‌ها و پتانسیل لازم برای دست‌یابی به این مهم را دارد.

مدیرفنی تیم فوتبال اکسین البرز تصریح کرد: برای رسیدن به این هدف بزرگ، همه باید دست به دست هم بدهیم و مدیران استانی و مردم البرز به ویژه ورزش‌دوستان شهرستان کرج باید از اکسین حمایت کنند.

لطیفی در پایان گفت: در صورت حمایت از اکسین، البرز می‌تواند به هدفی که سال‌ها به دنبال آن بوده رسیده و در لیگ برتر نماینده‌ای بومی داشته باشد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار