کد خبر: ۳۰۲۳۱۵
تاریخ انتشار: ۰۵ مهر ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۶ 26 September 2016


مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان البرز گفت: مردم خیر این استان 3 میلیارد ریال در جشن عاطفه‌ها به نیازمندان کمک کردند.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج به نقل از روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی استان البرز، علی سالارکیا افزود: با توجه به بازگشایی مدارس، کمک‌های اهدایی بین خانواده‌های تحت حمایت توزیع شد.

وی ادامه داد: جشن عاطفه‌ها همه‌ساله با هدف کمک به تأمین بخشی از نیازهای تحصیلی دانش‌آموزان نیازمند تحت حمایت کمیته امداد و در قالب آیین ملی برگزار می‌شود.

سالارکیا تأکید کرد: مبالغ اهدایی که تاکنون جمع‌آوری و توزیع شده مربوط به مرحله اول جشن است که با مشارکت مردم و حامیان طرح اکرام ایتام و محسنین برگزار شده است و کمک‌های مرحله دوم که روز پنجشنبه دهم مهر ماه توسط دانش‌آموزان در مدارس اهدا می‌شود در زمان دیگری توزیع خواهد شد.

وی افزود: بخشی از مبالغ پرداختی حامیان، به‌منظور تضمین آتیه ایتام، در یک حساب مشخص به‌نام یتیم پس‌انداز می‌شود تا در آینده به عنوان منبع مناسبی برای تأمین هزینه‌های اشتغال، مسکن و ازدواج آنها قرار گیرد.

سالارکیا یادآور شد: بیش از 5 هزار دانش‌آموز، دانشجو و طلبه تحت حمایت کمیته امداد در البرز از خدمات فرهنگی و آموزشی این نهاد، بهره‌مند هستند.

وی تصریح کرد: نیکوکاران و خیران همواره و در طول سال می‌توانند علاوه بر مساعدت‌های نقدی، حمایت‌های غیرنقدی در زمینه تأمین پوشاک، مواد غذایی، خدمات مسکن شامل خرید و ساخت، ودیعه مسکن، کمک‌های درمانی و مساعدت‌های فرهنگی شامل تجهیزات آموزشی، فرهنگی، اعزام به مشهد مقدس و مساعدت در جهت کمک به تأمین جهیزیه محرومان را نیز عهده‌دار شوند.

این مسؤول گفت: مردم نوع‌دوست البرز در صورت تمایل می‌توانند با حضور در دفاتر این نهاد در شهرهای کرج، فردیس، کمالشهر، مهرشهر، اشتهارد، نظرآباد، ساوجبلاغ، چهارباغ، طالقان، ماهدشت و محمدشهر در این طرح‌ها ثبت نام کنند.

وی خاطرنشان کرد: امسال بیش از 65 درصد از مجموع 21 میلیارد ریال بودجه فرهنگی دانش‌آموزان و دانشجویان تحت حمایت کمیته امداد البرز را نیکوکاران تأمین می‌کنند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار