کد خبر: ۳۰۲۳۱۸
تاریخ انتشار: ۰۵ مهر ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۷ 26 September 2016


رئیس سازمان برنامه و بودجه از اختصاص بودجه دولتی برای عملیاتی شدن ادامه پروژه بزرگراه همت خبر داد و گفت: این بودجه در آینده نزدیک به این پروژه ملی اختصاص می‌یابد.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، محمدباقر نوبخت صبح امروز برای بازدید و افتتاح چندین پروژه عمرانی به استان البرز سفر کرده است.

وی در ابتدای این مراسم با حضور در پروژه ملی بزرگراه همت به کرج ضمن بازدید از این پروژه ملی بر تکمیل هر چه سریع‌تر این مهم تأکید کرد و گفت: با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته بودجه دولتی برای ادامه این پروژه در آینده نزدیک اختصاص خواهد یافت.

رئیس سازمان برنامه و بودجه خاطرنشان کرد: باید با تمهیدات و برنامه‌ریزی‌های انجام شده پروژه همت هر چه سریع‌تر به مرحله بهره‌برداری برسد تا بتوانیم خدمات‌رسانی بیشتری را به مردم داشته باشیم.

نوبخت با اشاره به وجود ترافیک و معضلات آن اظهار کرد: مشکلات ترافیکی در این مسیر با راه‌اندازی پروژه همت مرتفع می‌شود، بنابراین تسریع در احداث این پروژه یکی از مهم‌ترین ضروریات است.

وی در ادامه سخنان خود با بیان اینکه دولت و پیمانکار مربوطه باید با تعامل بیشتری نسبت به رفع موانع موجود اقدام کنند، خاطرنشان کرد: رفع مشکلات این پروژه و به بهره‌برداری رساندن آن از مهم‌ترین اقداماتی است که باید در اولویت قرار گیرد.

نوبخت با اشاره به اینکه البته تاکنون پیمانکار وظایف خود را به خوبی انجام داده است، افزود: تخصیص بودجه و ارائه آن باید هرچه سریع‌تر صورت گیرد تا شاهد بهره‌برداری از این پروژه ملی باشیم.

معاون رئیس جمهور با تأکید بر تسهیل در تردد مردم گفت: این‌گونه موضوعات با جدیت بیشتری دنبال می‌شود.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار