کد خبر: ۳۰۲۳۲۶
تاریخ انتشار: ۰۵ مهر ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۸ 26 September 2016


شهردار کرج از جذب ۷۰ هزار خودرو از هر ۱۰۰ هزار خودروی عبوری از این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرج ، علی ترکاشوند در حاشیه بازدید سخنگوی دولت از روند تکمیل پروژه بزرگراه شهید همت در محدوده استان البرز و‌ کمربند شمالی کرج اظهار داشت: استان البرز و شهر کرج از ترافیک زیادی برخوردار است و لازم است که برای این مشکل چاره‌اندیشی شود.

وی افزود: ترافیک عصرها در کرج به معضلی برای این شهر تبدیل شده و لازم است که در این زمینه چاره‌جویی شود.

شهردار کرج با بیان اینکه از نگاه مثبت دولت در این زمینه تشکر می کنیم، گفت: کمربند شمالی کرج می‌تواند از ترافیک عصرگاهی و صبحگاهی بزرگراه تهران کرج و بالعکس بکاهد.

ترکاشوند با بیان اینکه یک حادثه کوچک در محور بزرگراه کرج تهران و بالعکس می تواند منجر به ایجاد بحران ترافیک شود، گفت: کمربند شمالی کرج می تواند در این زمینه راهگشا باشد و لازم است که موضوع پدافند غیرعامل نیز در این باره مورد توجه قرار گیرد.

وی با بیان اینکه این پروژه ترافیک قزوین ‌ بخش شمالی کرج کاهش می یابد، گفت: براساس اطلاعات استخراج شده از دوربین‌های اداره کل راه و شهرسازی از هر صد هزار خودروی عبوری از کرج 70 هزار خودرو جذب کرج و دیگر نقاط استان البرز می‌شود.

شهردار کرج با بیان اینکه آماده هرگونه کمک در راه‌اندازی این مسیر هستیم، گفت: از دولت نیز می خواهیم در این زمینه تمامی ظرفیت خود را به‌کار گیرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار