کد خبر: ۳۰۲۳۳۱
تاریخ انتشار: ۰۵ مهر ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۰ 26 September 2016


فرمانده مرکز مقاومت بسیج کارکنان دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی کشور گفت: رمز پیروزی ملت ایران در دفاع مقدس را نه تنها نسل کنونی بلکه به نسل های آینده نیز منتقل شود.

به گزارش ایرنا، حسین نصیرزاده روز دوشنبه در آیین بزرگداشت هفته دفاع مقدس که در دانشکده ادبیات دانشگاه خوارزمی واقع در کرج برگزار شد، اخلاص و تابعیت مردم از ولی فقیه زمان خود را رمز اصلی پیروزی ملت ایران در هشت سال دفاع مقدس عنوان کرد و افزود: ملت ایران، انقلاب را به دلیل آرمان اسلامی اش دوست داشتند و امام راحل را نیز به دلیل اینکه ولی فقیه شان بود، دوست داشتند که دلایل اصلی مقاومت در مقابل دشمنان با یک توانمندی خاص بود.

وی اظهار داشت: ایران، قبل از پیروزی انقلاب اسلامی به عنوان ژاندارم منطقه بود ولی انقلاب اسلامی همچون خورشیدی فوران و نورافشانی کرد.

وی گفت: همچنین کشور پس از پیروزی انقلاب اسلامی با براندازی داخلی و گروه های منافق روبرو شد و دشمنان در صدد مهار انقلاب بودند تا دوباره ایران با خونریزی به دامن آمریکا برگردد ولی وجودرهبری خردمندانه در ایران و پای کارآمدن ملت و اخلاص مردم منجر به نقش برآب شدن تمام توطئه ها شد.

نصیرزاده ادامه داد: استکبار جهانی با این شکستی که مواجه شد، در روز 31 شهریور ماه 59 با آمادگی لازم چندساله یک تهاجم بزرگ را علیه ایران شکل داد ضمن اینکه دشمن ، اطلاعات کاملی از وضعیت ایران داشت تا بتواند از طریق تهاجم به مرزها انقلاب اسلامی را سرنگون کند.

وی با بیان اینکه دشمنان ما یعنی تمام استکبار جهانی بودند که دست به دست هم داده بودند، افزود: آنها بر این باور بودند که در چند ساعت کویت می توانند

ایران را تسخیر کنند.

فرمانده مرکز مقاومت بسیج کارکنان دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی کشور اظهار داشت: به رغم تجهیزات کاملی که دشمنان داشتند ما دل در گرو خدا داده بودیم و در هشت سال دفاع مقدس همه ی مردم پای کار آمدند و صحنه هایی در آن زمان آفریدند که اکنون همچون داستان و افسانه است.

وی گفت: امروز به هشت سال دفاع مقدس و پیروزی آن افتخار می کنیم و جمهوری اسلامی اکنون در یک جایگاه توانمندی در نظام بین الملل قرار گرفته که نه تنها دشمن فکر حمله به ایران را نمی کند بلکه قدرت های بزرگ برای حضور در منطقه نیاز به حضور و تایید جمهوری اسلامی دارند.

نصیرزاده افزود: در این روزها موشک های جدید جمهوری اسلامی ایران دشمنان را زمینگیر کرده که موجب افتخار و سربلندی ایران و ملت است.

وی اظهار داشت: امروز شهدای مدافع حرم همچون شهدای روزهای دفاع مقدس هستند که با همان حال و هوا برای دفاع از حرم ائمه اطهار (ع) و ارزش های اسلامی و انقلاب اسلامی حضور می یابند.

وی گفت: شهدا و مدافعان حرم همیشه در تاریخ مثل ستاره می درخشند و این شهدا توانسته اند زمان را درک کنند و مطابق زمان، خوب عمل کنند.

نصیرزاده افزود: امروز باید از دفاع مقدس برای پای انقلاب ایستادن مدد بگیریم و اگر می خواهیم در اقتصاد مقاومتی پیروز باشیم باید گوش به فرمان رهبری دهیم.

وی بیان داشت: امروز جمهوری اسلامی عزتمند و سربلند است زیرا اگر آن زمان با دنیا در یک خط مبارزه می کردیم امروز در شهرها و کوچه بازارها با دشمن می جنگیم که هوشیاری خود را می خواهد.

فرمانده مرکز مقاومت بسیج کارکنان دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی کشور گفت: امروز جبهه جنگ فقط سخت افزاری نیست بلکه جنگ نرم، تهاجم فرهنگی، نفوذ و ... است که پای نبرد با انقلاب اسلامی آمده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار