در 6 ماهه نخست امسال
دبیر کمیسیون برنامه‌ریزی، هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالای البرز گفت: در 6 ماهه نخست امسال‌ 130 مرکز انبار کالای قاچاق در استان البرز کشف شد.
کد خبر: ۳۰۲۹۴۹
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۷ 27 September 2016
‌علی‌اکبر زارعی‌نژاد ظهر امروز در همایش مبارزه با قاچاق کالا و ارز در کرج از شناسایی باندهای بزرگ قاچاق کالا در استان البرز خبر داد.
دبیر کمیسیون برنامه‌ریزی، هماهنگی و نطارت بر مبارزه با قاچاق کالای البرز با بیان اینکه در 6 ماهه نخست امسال‌ 130 مرکز انبار کالای قاچاق در استان البرز کشف شد اظهار داشت: ارزش کالاهای کشف شده در این انبارها 50 میلیارد تومان بوده است.
وی با بیان اینکه یکی از اقدامات و برنامه‌ریز‌ی‌ها برای شکوفایی اقتصاد کشور مقابله با کالاهای قاچاق است گفت: در این زمینه مشارکت مردم نیز بسیار تأثیرگذار بوده و می‌تواند سهم مهمی را در تحقق اهداف ما برای رسیدن به اقتصاد مقاومتی محسوب شود.
این مسؤول با تأکید بر اینکه مردم نیز باید همراه با مسؤولان عزم جدی را در مقابله با کالای قاچاق داشته باشند افزود: یکی از راهکارهای اساسی برای مقابله با کالای قاچاق حمایت از تولید با خرید کالای داخلی است.
زارعی‌نژاد بیان داشت: استان البرز دارای ویژگی‌های منحصربفردی است که با استفاده از این ظرفیت‌ها می‌توان مسیر توسعه و پیشرفت اقتصادی را به درستی طی کرد.
دبیر کمیسیون برنامه‌ریزی، هماهنگی و نطارت بر مبارزه با قاچاق کالای البرز افزود: هم اکنون بسترهای توسعه اقتصادی در استان البرز فراهم است که می‌تواند یکی از مهمترین عوامل برای تحقق اهداف مورد نظر در رسیدن به اقتصاد مقاومتی محسوب شود.
زارعی‌نژاد با بیان اینکه متأسفانه عده‌ای از گستردگی و بسترهای توسعه اقتصادی در البرز سوءاستفاده می‌کنند خاطرنشان کرد: این امر موجب شده که افرادی‌، بخشی از این استان را آلوده به کالای قاچاق کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار