کد خبر: ۳۰۲۹۹۲
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۵ 27 September 2016


استاندار البرز بابیان اینکه این استان در بحث نگهداری راه‌ها نیازمند نگاه ویژه و خاص مسئولان است، گفت: ۵۰ روستای واقع در محور کرج- چالوس به‌دلیل یکطرفه شدن جاده با مشکل مواجه می‌شوند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرج، سیدحمید طهائی در نشستی مشترک با محمدباقر نوبخت سخنگوی دولت، نمایندگان کرج در مجلس، شهردار کرج و جمعی از مسئولان البرز اظهار داشت: ادامه مسیر بزرگراه همت به محور کرج چالوس مشکلات ترافیک را تا حدودی مرتفع می‌کند.

استاندار البرز ضمن قدردانی از تلاش‌های شورای شهر و شهرداری در احداث کنار گذر شمالی استان البرز ، گفت: در حال حاضر عملیات اجرایی این مسیر با شتاب مضاعفی در حال پیشرفت است.

وی با اشاره به اینکه این طرح به پیمانکار با تجربه‌ای سپرده شده است، گفت: این پروژه تاثیر قابل توجهی در ترافیک عبور و مرور شمال شهر کرج دارد.

طهائی با بیان اینکه این طرح در کاهش ترافیک آزادراه تهران - قزوین نیز موثر است، ادامه داد: در مجاورت کنار گذرشمالی کرج تاکید شده تا طرح‌های تفرجگاهی و گردشگری نیز پیش بینیو احداث شود.

وی با شااره به تعدد محورهای مواصلاتی و تردد بیش از ظرفیت خودروها در این مسیرها، افزود: استان البرز در بحث نگهداری راه‌ها نیز نیازمند نگاه ویژه و خاص مسئولان است.

استاندار البرز با اشاره به یکطرفه‌شدن کرج- چالوس و وجود 50 روستا در این جاده، گفت: روستاهای متعددی در مسیر وجود دارد که در روزهای پنج‌شنبه و جمعه و ایم تعطیل با یکطرفه‌شدن در بن بست ترددی قرار می‌گیرند. رمپ ایجاد شده در این مسیر نیز جوابگوی این مشکل نیست و لازم است که در این زمینه اقدامات مناسبی برای حل مشکل موجود برداشته شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار