کد خبر: ۳۰۲۹۹۶
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۶ 27 September 2016


معاون ساخت و توسعه آزادراه‌های کشور با بیان اینکه ادامه پروژه اتوبان شهید همت در استان البرز ۶۱ درصد پیشرفت داشته است، گفت: قطعه ۳ این پروژه که در حال انجام بوده و ۱۸ درصد پیشرفت داشته است.

سیدحسن میرشفیع در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرج با اشاره به ادامه پروژه اتوبان شهید همت در محدوده استان البرز اظهار داشت: تلاش ما این است که این پروژه قبل از آغاز سال جدید به پایان برسد.

معاون ساخت و توسعه آزادراه‌های کشور با بیان اینکه اگر در تامین منابع مالی تاخیر ایجاد شود،‌ روی عملکرد پیمانکار تاثیرگذار است، افزود: در زمینه مهندسی و فنی این پروژه، مشکل خاصی وجود ندارد.

وی با اشاره به اینکه تاکنون کل پروژه 61 درصد پیشرفت داشته است، گفت: قطعه 3 این پروژه که در حال انجام است، 18 درصد پیشرفت داشته است.

میرشفیع با بیان اینکه قطعه اتصالی جنوبی که سبب وصل آزادراه به ملارد می‌شود، هنوز شروع نشده است، افزود: برای این امر باید مناقصه برگزار و پیمانکار مناسب انتخاب شود. این کار جزء پروژه تعهد شده برای سال جاری نیست.

معاون ساخت و توسعه آزادراه‌های کشور با اشاره به اینکه طول کل پروژه قسمت شمالی و مسیر اصلی آزادراه 14.7 کیلومتر است، ادامه داد: 4.5 کیلومتر آنتنی اتصالی به جاده ملارد است. طول تونل ادامه اتوبان شهید همت در استان البرز بیش از 500 متر است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار