کد خبر: ۳۰۳۰۰۱
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۸ 27 September 2016


معاون پیشگیری از وقوع تخلفات سازمان تعزیرات با بیان اینکه قاچاق محصول مثلثی از واردات، عرضه و مصرف است، گفت: در بین این ۳ ضلع،‌ مصرف‌کننده از همه مهم‌تر است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرج، محمد بارانی در همایش مبارزه ملی با قاچاق کالا که پیش از ظهر امروز در باشگاه میلاد شهرداری کرج برگزار شد، با اشاره به اینکه حوزه کسب و کار حوزه مهمی است، اظهار داشت: این حوزه، محل اطمینان، تعامل و سرمایه اجتماعی است.

معاون پیشگیری از وقوع تخلفات سازمان تعزیرات کشور با بیان اینکه بهداشت و بخشی از سلامت جامعه مدیون کسبه است، افزود: قاچاق محصول مثلثی از واردات، عرضه و مصرف است.

وی با اشاره به اینکه سیاست‌های کلان پیشگیری بر این 3 حوزه متمرکز است، ادامه داد: تا زمانی که کسانی در کشور بر این باور هستند که مصرف کالای با کیفیت بهتر است حتی اگر قاچاق باشد، مرزها برای ورود کالای قاچاق شکسته می‌شود.

بارانی با بیان اینکه همه طرح‌ها باید متمرکز بر 3 ضلع مثلث باشند، ادامه داد: در بین این 3 ضلع،‌ ضلع مصرف کننده از همه مهم‌تر است.

وی با اشاره به اینکه 50 درصد رونق یافتن تولید در کسب اعتماد مصرف کننده مربوط می‌شود، گفت: مصرف کننده باید باور داشته باشد که مصرف کالای قاچاق سبب از دست دادن جایگاه جهانی در حوزه اقتصاد و شغل جوانان می‌شود.

بارانی با بیان اینکه در حال حاضر نگاه پیشگیرانه وجود دارد، اظهار داشت: برای پیشگیری باید روی اذهان کار شود به همین سبب باید روی 6 میلیون کسبه و 75 میلیون مصرف کننده در کشور متمرکز شد.

معاون پیشگیری از وقوع تخلفات سازمان تعزیرات کشور با اشاره به اینکه اجرای این جلسه در استان البرز نشانه خرد جمعی است،‌ گفت: برای مبارزه با کالای قاچاق باید از کسبه کمک گرفت و ما دست یاری به سوی آن‌ها دراز می‌کنیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار