کد خبر: ۳۰۳۰۰۵
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۹ 27 September 2016


یازدهمین هفته فیلم و عکس با گردهمایی سالانه فیلمسازان و عکاسان انجمن سینمای جوانان استان البرز از تاریخ 8 الی 10 مهرماه در کرج برگزار می شود

هفته فیلم و عکس در کرج برگزار می شودگروه استانی «تیتریک»، به نقل از نگارانه؛ یازدهمین هفته فیلم و عکس با گردهمایی سالانه فیلمسازان و عکاسان انجمن سینمای جوانان استان البرز از تاریخ 8 الی 10 مهرماه در کرج برگزار می شود.

انجمن سینمای جوانان استان البرز به مناسبت هفته فیلم و عکس مبادرت به برگزاری کارگاه های تخصصی ، نمایش فیلم و عکس و نشست های نقد و بررسی کرده است.

این همایش سه روزه که در سالن سیروس صابر اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز و سالن شهیدان نژاد فلاح شورای اسلامی شهر کرج برگزار خواهد شد برنامه هایی از قبیل نمایش فیلمهای منتخب جشنواره رهایی با موضوع اعتیاد ، نمایش فیلمهای تولیدی یکسال اخیر انجمن سینمای جوانان استان البرز ، نمایش فیلم اولی ها دفتر کرج ، نمایش آثار فیلمسازان استان البرز تقدیر شده در جشنواره های بین المللی ، برگزار خواهد شد.

هدف از برگزاری هفته فیلم و عکس ارائه تولیدات یک سال گذشته انجمن سینمای جوان بوده و در واقع می‌توان گفت که این گردهمایی نمایش دهنده‌ی نتیجه و خروجی فعالیت‌های انجمن است.

جلسات نقد و بررسی فیلمها نیز در پایان هر سانس نمایش فیلم ها برگزار می شود، کارگاههای آموزشی با موضوع ایده در فیلمنامه و سینمای ایران با حضور محمود آیدن برگزار خواهد شد.

اختتامیه هفته فیلم و عکس کرج نیز روز شنبه 10 مهرماه با حضور هنرمندان و مسولین استانی برگزار خواهد شد.

علاقمندان به حضور در این هفته فیلم میتوانند بصورت آزاد و رایگان در برنامه های هفته فیلم و عکس شرکت کنند و جهت اطلاعات بیشتر با تلفن 32707746 انجمن سینمای جوانان استان البرز تماس حاصل نمایند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار