کد خبر: ۳۰۳۰۱۲
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۲ 27 September 2016


مدیرکل دفتر توانمندسازی خانواده و زنان سازمان بهزیستی کشور گفت: برنامه توانبخشی و توانمندسازی خانواده ها در دستور کار سازمان بهزیستی کشور قرار دارد.

به گزارش خبرنگار مهر، فریبا بریمانی در جشنواره بزرگ خانواده و کودک (تجلیل از زنان و کودکان موفق و زوجین جوان تحت پوشش بهزیستی) که به مناسبت روز خانواده در سالن همایش موسسه تحقیقات و علوم دامی کشور مستقر در کرج برگزار شد، اظهار کرد: سازمان بهزیستی با توجه به وظایف خود به دنبال سلامت جامعه است.

وی با تاکید بر اینکه بدون شک سلامت و توسعه جامعه در گرو سلامت خانواده است، افزود: خانواده محل رشد و شکوفایی فرزندان کشور که آینده سازان این مرز و بوم هستند، قرار دارد.

مدیرکل دفتر توانمندسازی خانواده و زنان سازمان بهزیستی کشور خاطرنشان کرد: حمایت و پشتیبانی از فرزندان به عنوان آینده سازان کشور در این نهاد مهم باید مورد توجه قرار گیرد.

وی با اعلام اینکه از نظر سازمان بهزیستی کشور هیچ فردی ناتوان نیست و تمامی افراد از توانمندی های گوناگونی برخوردار هستند، گفت: به طور قطع همه افراد دارای توانمندی هایی هستند که باید کشف و شکوفا شود.

بریمانی با اشاره به اینکه تعامل با افراد مختلف در جوامع کنونی نکته حائز اهمیتی است که باید مورد توجه قرار گیرد، تصریح کرد: درمان فقر قابلیتی جزو برنامه های سازمان بهزیستی کشور به شمار می آید.

وی با تاکید بر اینکه برنامه توانبخشی و توانمندسازی خانواده ها در دستور کار سازمان بهزیستی قرار دارد، گفت: توانمندسازی خانواده ها توسعه کشور را به همراه دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار