کد خبر: ۳۰۳۰۱۴
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۲ 27 September 2016


رئیس کانون بازنشستگی موسسه تحقیقات واکسن و سرم سازی رازی مهمترین هدف کانون های بازنشستگی را رفع اختلاف حقوق بین بازنشسته قدیم و جدید اعلام کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، یدالله کمالی دهقان در آیین گرامیداشت روز خانواده و تکریم بازنشستگان که شامگاه دوشنبه با حضور استاندار البرز و رئیس موسسه رازی در سالن اجتماعات زنده یاد پروفسور میر شمسی موسسه رازی برگزار شد، ضمن خوشامدگویی به بازنشستگان و گرامیداشت هفته دفاع مقدس گفت: اکنون ۱۱ کانون بازنشستگی جدید با مجوز وزارت کشور در استان البرز راه اندازی و هیئت رئیسه موقت آنها تشکیل شده است.

وی افزود: در این تشکل ها تلاش می شود اعضای کانون بازنشستگان کشوری از امکانات و مزایای برابر برخوردار باشند.

کمالی دهقان هدف این کانون ها را تلاش برای آنچه که از آن به رفع تبعیض و اختلاف میزان حقوق بین بازنشستگان قدیم و تازه بازنشسته ها یاد کرد، برشمرد و از پیگیری هایی تا سطح هیئت دولت و قول مسئولان برای رسیدگی به این اختلاف حقوق در برنامه ششم توسعه خبر داد.

وی تصریح کرد: اکنون اختلاف آشکاری میان حقوق پرداختی به بازنشسته های قدیم با بازنشسته جدید وجود دارد و ما تمام تلاشمان را برای رفع این اختلاف به کار می بندیم.

رئیس کانون بازنشستگی موسسه رازی با بیان اینکه کار کردن برای افراد بازنشسته افتخار است، اظهار کرد: بازنشستگان تمام عمر و انرژی خود را برای کمک به عمران و آبادی این مرز و بوم صرف کردند و باید قدردان آنها باشیم.

وی آماری هم از تعداد بازنشسته های موسسه رازی داد و گفت: در مجموع هزار و دویست بازنشسته شامل سیصد و بیست خانواده مستمری بگیران و هشتصد و هشتاد بازنشسته در قید حیات عضو کانون بازنشستگی این موسسه هستند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار