کد خبر: ۳۰۳۰۱۵
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۳ 27 September 2016


رئیس اتاق اصناف استان البرز با تاکید بر اینکه ادارات نباید در کار اصناف دخالت کنند، دفاع از حق واحد صنفی استان را ضروری دانست.

حمید کریمی در گفتگو با خبرنگار مهر، با اشاره به برپایی بدون مجوز نمایشگاه لوازم التحریر در باشگاه میلاد شهرداری کرج که اعتراض اتحادیه و اصناف لوازم التحریرفروشان استان البرز را به دنبال داشت، اظهار کرد: برپایی نمایشگاه به صنعت و معدن و اصناف مربوط می شود و هیچ اداره و نهادی حق برپایی نمایشگاه ندارد.

کریمی با اشاره به وضعیت کسب و کار موجود، نیاز به برپایی نمایشگاه را ضروری ندانست و گفت: سال های گذشته به دلیل گرانی و تورم اقدام به برگزاری نمایشگاه می کردیم این در حالی است که بازار با روند مناسبی رو به رو است و احتیاجی به برگزاری نمایشگاه نیست.

رئیس اتاق اصناف استان البرز با تاکید بر اینکه هر صنفی در زمانی خاص بیشترین بازار فروش را دارد، گفت: صنف لوازم التحریرفروشان نیز وقت بازگشایی مدارس بیشترین فروش را دارند به همین منظور هیچ اداره و نهادی نباید در کار دیگری دخالت کند.

وی با تاکید بر اینکه ادارات و دستگاه های اجرایی استان اجازه دهند اصناف روند کار خود را به درستی دنبال کند، گفت: در صورتی که اصناف با توجه به وضعیت کشور لازم بداند، نمایشگاه برگزار می کند.

کریمی در ادامه با تاکید بر اینکه برای برگزاری نمایشگاه نوشت افزار که در باشگاه فرهنگی میلاد برگزار شد از شهرداری شکایت شده است، گفت: نتیجه شکایت و صحبت هایی که انجام شد این بود که نمایشگاه جمع آوری و چنین اقدامی مجددا تکرار نشود.

رئیس اتاق اصناف استان البرز با تاکید بر اینکه وظیفه داریم از حق ۸۰ هزار واحد صنفی در این حوزه دفاع کنیم، افزود: این صنف عوارض صنفی شهرداری، دارایی و سایر موارد را پرداخت می کنند و این در حالی است که اگر عوارض پرداخت نشود برای آنها جریمه در نظر گرفته می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، پیش از مهرماه شهرداری کرج با برپایی نمایشگاه نوشت افزار آنهم بدون مجوز در محوطه باشگاه میلاد موجب شد تا صنف لوازم التحریر فروشان کرج نسبت به این اقدام اعتراض کنند اعتراضات تا جایی پیش رفت که شکایت قانونی باعث شد این نمایشگاه تعطیل شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار