کد خبر: ۳۰۳۰۱۷
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۳ 27 September 2016


آیین بزرگداشت روز خانواده و تکریم بازنشستگان استان البرز به میزبانی موسسه رازی و با حضور مسئولان استانی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار مهر، آیین بزرگداشت روز «خانواده و تکریم بازنشستگان» استان البرز شامگاه گذشته با حضور استاندار و در محل موسسه تحقیقات واکسن و سرم سازی رازی واقع در کرج برگزار شد.

به مناسبت ۲۵ ذی الحجه روز خانواده و تکریم بازنشستگان، مراسم بزرگداشتی با حضور استاندار البرز، رئیس موسسه رازی، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در موسسه رازی، برخی اعضای شورای شهر و شماری از بازنشستگان این استان توسط کانون بازنشستگان موسسه رازی به نمایندگی کانون های بازنشستگی البرز و همکاری سازمان بازنشستگی استان در سالن زنده یاد پروفسور میرشمسی موسسه رازی برگزار شد.

در این مراسم استاندار البرز و رئیس موسسه رازی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس، بر ضرورت تکریم و پاسداشت بازنشستگان تاکید کردند.

حجت الاسلام صادقی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در موسسه رازی نیز در سخنانی یاد کردن از گذشتگان و بهره مندی از تجریبات آنها را سفارش قرآن برشمرد.

وی همچنین موسسه رازی را قلب تپنده ایران نامید که بیش از نود سال روی پای خود ایستاده و خواهد ایستاد و بر حمایت کامل از موسسه و پیاده سازی تفکرات درست در این مجموعه تاکید ورزید.

در این برنامه از خانواده شهید محسن کمالی دهقان دومین شهید مدافع حرم استان البرز و خانواده شهیدان میرکلبعلی با اهدای لوح سپاس تجلیل و قدردانی شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار