کد خبر: ۳۰۳۰۱۹
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۳ 27 September 2016


استاندار البرز ضمن تاکید بر استفاده از تجارب بازنشستگان برای توانمندی نیروهای تازه کار و جوان، موسسه تحقیقات واکسن و سرم سازی رازی را افتخار کشور خواند.

به گزارش خبرنگار مهر، سیدحمیدطهائی در آیین گرامیداشت روز خانواده و تکریم بازنشستگان استان البرز که شامگاه دوشنبه در سالن اجتماعات زنده یاد پروفسور میرشمسی موسسه رازی برگزار شد، با ابراز خرسندی از حضور در جمع بازنشستگان، اظهار کرد: هیچ گاه تلاش بزرگان و بازنشستگانی را که هر چه در توانشان بود برای اداره بهتر امور جامعه در طبق اخلاص گذاشتند فراموش نمی کنیم.

وی تجربه های افراد بازنشسته را چراغ راه نسل امروز دانست و با بیان اینکه تکریم گذشتگان، سفارش اولیاء خدا است، گفت: تجربه بازنشستگان در کنار علم و دانشی که از آن برخوردارند، بسیار گرانسنگ و ارزشمند است.

طهائی استفاده از تجارب بازنشستگان را برای توانمندسازی نیروهای جوان و تازه کار مهم خواند و بر اجرایی شدن آن تاکید کرد و گفت: امکانات و استعدادهای خوبی در این استان وجود دارد که باید برای آن برنامه ریزی کرد و سهم ایجاد شغل را ارتقاء بخشید.

استاندار البرز افزود: سازمان بازنشستگی به عنوان پل ارتباطی مناسبی برای انتقال تجارب بازنشستگان به نیروهای تازه کار می تواند نقش ایفا کند.

وی همچنین موسسه رازی را از افتخارات کشورمان و فعالیت های این مجموعه بزرگ را بسیار ارزشمند توصیف کرد.

استاندار البرز در محورهایی از سخنانش همچنین به تحلیل شرایط سیاسی کشور پس از توافق برجام پرداخت.

به گزارش خبرنگار مهر، موسسه تحقیقات واکسن و سرم سازی رازی در استان البرز، شهرستان کرج مستقر است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار