کد خبر: ۳۰۳۰۲۲
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۵ 27 September 2016


معاون پیشگیری از وقوع تخلفات سازمان تعزیرات حکومتی با بیان اینکه ارتقای کیفیت کالاهای داخلی مهمترین راهکار مبارزه با قاچاق کالاست، گفت: تعزیرات حکومتی اصناف را در کنار خود می‌بیند.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، محمد بارانی ظهر امروز در همایش مبارزه با قاچاق کالا و ارز در کرج اظهار داشت: یکی از مهمترین اقدامات و برنامه‌های ما باید مبارزه با قاچاق کالا باشد.

وی ادامه داد: در این راستا با تقاضا برای ورود کالاهای خارجی به کشور را کاهش داده و این امر تنها با ارتقای کیفیت کالاهای داخلی محقق می‌شود.

این مسؤول با بیان اینکه باید فرهنگ‌سازی‌ها برای استفاده از کالای ایرانی در کشور انجام شود افزود: مردم نیز باید برای توسعه و شکوفایی اقتصاد کشور اقدامات لازم را انجام دهند و با خرید کالای ایرانی ما را در رسیدن به اهداف مورد نظر که همان اقتصاد مقاومتی است یاری دهند.

بارانی در ادامه سخنان خود یکی از مهمترین اقداماتی که باید در این راستا انجام داد را ارتقای کیفیت کالاهای داخلی عنوان کرد و افزود: تولیدکنندگان باید به این مقوله اهمیت ویژه‌ای بدهند و با ساخت کالاهای با کیفیت مشتریان بیشتری را جذب کرده و بازار بیشتری را به کالاهای خود اختصاص دهند.

وی در ادامه سخنان خود با اشاره به اینکه در این راستا در کنار کنترل مرزها باید به ارتقای کیفیت کالاهای ایرانی نیز اهمیت داد و توجه کرد بیان داشت: توجه به این مهم می‌تواند گامی مهم در جهت مقابله با قاچاق کالا محسوب شود.

بارانی با تأکید بر اینکه حوزه کسب و کار بسیار ارزشمند است خاطرنشان کرد: در این راستا اجازه تخلف و ایجاد ناامنی را به کسی نمی‌دهیم.

معاون سازمان تعزیرات حکومتی در ادامه سخنان خود با اشاره به اینکه هفته نیروی انتظامی نیز نزدیک است،‌ گفت: تعزیرات حکومتی با نیروی انتظامی تعامل سازنده دارد و این تعامل و همکاری‌ها توانسته نقش بسیار تأثیرگذاری را در مبارزه با قاچاق در کشور دارد.

بارانی با بیان اینکه ما نیز در کنار اصناف بوده ، اظهار داشت: سازمان تعزیرات حکومتی کسبه را مقابل خود نمی‌داند بلکه کسبه را همراه و در کنار خود حس می‌کند.

وی در بخشی دیگر از سخنان خود جلب اعتماد مردم را مهم ارزیابی کرد و عنوان داشت: تولیدکنندگان با تولید کالاهای مرغوب و با کیفیت باید اعتماد مردم را جلب کنند تا مردم نیز به سمت خرید کالاهای ایرانی تشویق شده و گام مهم نیز در جهت مقاله با قاچاق کالا برداشته شود.

معاون پیشگیری از وقوع تخلفات سازمان تعزیرات حکومتی کشور با اشاره به اینکه 6 میلیون کسبه در کشور فعال هستند گفت: فعالیت آنها در گرو مقابله با قاچاق کالا است بنابراین مردم نیز با خرید کالای ایرانی می‌توانند رشد و توسعه اقتصادی را ایجاد کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار