کد خبر: ۳۰۳۰۲۴
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۶ 27 September 2016


دروازه‌بان تیم فوتبال اکسین البرز گفت: اولویتم برای این فصل افزایش تعداد کلین‌شیت‌ها نیست و تنها به دنبال صعود اکسین هستیم.

ارشاد یوسفی که از هشت مسابقه ابتدایی لیگ آزادگان سه بار موفق به ثبت کلین‌شیت شده است، امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: در فوتبال افتخارات فردی مانند کسب جایزه بهترین بازیکن، با اخلاق‌ترین‌ها، آقای گلی و یا تعداد کلین‌شیت دروازه‌بانان مطرح است.

وی افزود: تمام این موارد بسیار با ارزش است و هر بازیکنی دوست دارد که به یکی از این افتخارات دست یابد، اما باید توجه داشته باشیم که افتخارات فردی در فوتبال هرگز به اندازه افتخارات تیمی نیست.

دروازه‌بان تیم فوتبال اکسین البرز تصریح کرد: به عنوان مثال فصل گذشته تیم ما از لیگ دسته دوم به لیگ آزادگان صعود کرد و همه گفتند اکسین قهرمان شده و هیچ کس نمی‌گفت فلان بازیکن صعود کرده است.

یوسفی گفت: بنابراین همه باید تلاش کنیم که تیم موفق باشد و این موفقیت تنها در سایه همدلی، همراهی، حمایت مردم و تلاش همه ارکان باشگاه از مدیریت گرفته تا بازیکنان محقق می‌شود.

وی بیان داشت: در فصل جاری لیگ آزادگان همه تیم ما تلاش می‌کنند تا به لیگ برتر صعود کنیم و امسال اولویت ما صعود دست‌یابی به این موفقیت است تا برای نخستین‌بار یک تیم بومی از البرز به لیگ برتر راه یابد.

دروازه‌بان تیم فوتبال اکسین البرز که در هشت مسابقه موفق به بسته نگاه داشتن دروازه تیم خود طی سه بازی شده است، گفت:‌ همانطور که گفتم، در ورزش‌های گروهی و تیمی، هرگز نمی‌توان موفقیت‌های فردی را فدای موفقیت تیم کرد.

یوسفی افزود: بنابراین امسال اولویت من کلین‌شیت کردن و افزایش تعداد کلین‌شیت‌ها نیست و بیشتر دوست‌دارم وظائفی که مربیان برای تمام تیم مشخص کرده‌اند، به شکل مناسبی در زمین اجرا شود.

وی اظهار داشت: از سوی دیگر اگر در هر بازی، دروازه تیم ما بسته بماند، این امر به مهم تنها با تلاش من صورت نگرفته و به طور قطع همه بازیکنان و کادر فنی در آن سهم داشته‌اند.

یوسفی در پایان با اشاره به دیدار این هفته اکسین البرز برابر استقلال اهواز گفت: ما در جام حذفی باید به مصاف این تیم برویم و متاسفانه دیدار فوق نیز در اهواز برگزار می‌شود.

وی در پایان تصریح کرد: با این وجود تلاش می‌کنیم که موفقیت در لیگ آزادگان را اینبار در جام حذفی تکرار کنیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار