مدیرعامل انجمن حمایت از زندانیان قرچک از اعطای 620 میلیون تومان وام بلاعوض به زندانیان غیرعمد قرچک خبر داد.
کد خبر: ۳۰۴۴۸
تاریخ انتشار: ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۷ 03 May 2015
به گزارش فارس یوسف طاهری مدیرعامل انجمن حمایت از زندانیان قرچک در حاشیه دیدار تیم هنرمندان با تیم‌های شهید منصوری و شورای اسلامی شهر قرچک در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: انجمن حمایت از زندانیان شهرستان قرچک با حمایت دادستان قرچک و کمک همه‌جانبه اعضای شورای شهر و شهردار قرچک تشکیل شده است و با وجود عمر کوتاه انجمن خدمات شایانی به خانواده زندانیان ارائه کرده است.

وی گفت: وقتی فردی به صورت غیرعمد و یا عمد به زندان می‌افتد خانواده این فرد با مشکلات مالی و روحی مواجه می‌شوند که نیاز است برای پیشگیری از جرم و آسیب‌های احتمالی حمایت‌های لازم از خانواده این افراد انجام شود.

مدیرعامل انجمن حمایت از زندانیان قرچک با اشاره به اینکه حمایت‌های مالی انجمن فقط مشمول خانواده‌های بی‌بضاعت و کم درآمد می‌شود، افزود: در سال گذشته با حمایت خیرین و شورای شهر قرچک اقدامات مهمی برای آزادی زندانیان غیرعمد صورت گرفت که اعطای وام به هفت نفر و پنج وام بلاعوض به ارزش 620 میلیون تومان از جمله اقدمات انجمن بوده است.

وی افزود: پیشگیری از زندانی شدن افراد نیز از برنامه‌های انجمن حمایت از زندانیان قرچک است که در این راستا سال گذشته از زندانی شدن 14 نفر که بیشتر مسائل مالی داشتند جلوگیری شد.


منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار