کد خبر: ۳۰۹۵۳۰
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۳۹۵ - ۱۸:۴۷ 09 October 2016



رئیس پلیس‌راه استان البرز گفت: با توجه به اینکه تعطیلات تاسوعا و عاشورا مصادف با تعطیلات آخر هفته است، بار ترافیکی سنگینی در مسیرهای مواصلاتی استان البرز به‌وجود می‌آید.

سرهنگ رضا اکبری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرج اظهار داشت: با توجه به اینکه تعطیلات تاسوعا و عاشورا امسال مصادف با تعطیلات آخر هفته است، بار ترافیکی سنگینی در مسیرهای مواصلاتی استان البرز به‌وجود می‌آید.

رئیس پلیس‌راه استان البرز با بیان اینکه از فردا بعدازظهر شاهد حجم ترافیکی قابل ملاحظه‌ای در استان‌های غربی و شمالی کشور هستیم، افزود: این حجم ترافیک به‌صورت ویژه در محورهای مواصلاتی استان البرز دیده می‌شود.

سرهنگ اکبری با اشاره به مراجعت شهروندان البرزی به شهرهای خود برای برگزاری مراسم‌ مذهبی، ادامه داد: حجم سفرها در مسیرهای استان‌های اردبیل و زنجان سنگین می‌شود. با توجه به ایام پیش‌رو در محورهای کرج - چالوس و کرج - قزوین افزایش حجم ترافیک به‌وجود می‌آید.

وی با بیان اینکه به سبب وجود امام‌زاده طاهر در جوار آزادراه کرج - قزوین ترافیک بسیار سنگینی در روز تاسوعا و عاشورا ایجاد می‌شود، ادامه داد: از مسافرین و شهروندان تقاضای عدم توقف در حاشیه آزادراه را داریم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار